ПРО ВИКОНАННЯ БЮДЖЕТУ, ПАЙОВУ УЧАСТЬ, ДЕПОЗИТНІ РАХУНКИ, ЗВЕРНЕННЯ ТА ПРАВОПОРУШЕННЯ
Про це обговорювали на засіданні виконавчого комітету селищної ради, яке провів голова громади Віталій Здебський за участю 31 члена виконавчого комітету.
На виконкомі розглянули питання:
1. Про схвалення проекту рішення «Звіт про виконання селищного бюджету за 2017 рік», про що інформувала Кузьмич Мирослава Михайлівна, начальник управління фінансів виконавчого комітету селищної ради. – Розповіла про виконання бюджету - видатки селищного бюджету на різні програми розвитку, утримання різних галузей протягом 2017 р., про що постійно інформували на офіційному сайті громади. (Проект рішення розміщено в розділі «ПРОЕКТИ РІШЕНННЬ»)
2. Про встановлення лімітів споживання енергоносіїв для бюджетних установ та організацій Старосинявської селищної ради на 2018 рік, під час інформування даного питання Мирослава Михайлівна наголошувала на дотриманні кожним керівником установи доведених лімітів споживання електроенергії, які були розраховані спеціалістами на основі минулорічних показників споживання.
3. Про створення конкурсної комісії з питань розміщення тимчасово вільних коштів селищного бюджету на вкладних (депозитних) рахунках у банках, М.Кузьмич відмітила, що селищна рада може направити на депозитний рахунок кошти із перевиконання бюджету, даний процес проходить комісійно, даються умови селищної ради, оголошується конкурс, банки подають заявки, кошти можна зняти з депозитного рахунку, надавши попередження до банку, в якому знаходиться цей рахунок, за три дні.
З даного питання селищний голова Віталій Здебський надав чітке роз’яснення відповідно до діючого законодавства: «До селищного бюджету поступила сума коштів 7,4 млн. грн. відповідно до ст. 40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та «Положення про залучення та встановлення розміру пайової участі фізичних та юридичних осіб у створенні та розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів Старосинявської селищної ради», встановлено 1% (один відсоток) від загальної кошторисної вартості будівництва олійно-екстракційного заводу по переробці сої в с.Адампіль. Загальна кошторисна вартість надана замовником 939 млн. 523 тис. 892 грн. Згідно ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» кошти, які йшли на придбання та виділення земельної ділянки, будівництво споруд та інженерних мереж не враховуються при розрахунку пайової участі і становлять 197 млн. 969 тис. 58 грн., тобто при розрахунку пайової участі сума від якої береться 1% становить 741 млн. 554 тис. 312 грн., відповідно складає 7 млн. 415 тис. грн. отримано пайової участі від будівництва даного заводу на розвиток соціальної інфраструктури с. Адампіль. Як слідує із чинного законодавства та розрахунку, немає тут ніякої заслуги жодних політичних сил та окремих політиків. Це планомірна робота селищної ради, депутатів селищної ради та виконкому селищної ради, керівництва соєвого заводу в с.Адампіль. Дані кошти можна згідно закону спрямувати лише на будівництво об’єктів інфраструктури: доріг, каналізації, а не на утримання закладів соціальної сфери. Зараз окремі депутати районної ради не готові вказати вірно суму коштів від пайової участі, притому, що в минулому році це питання п’ять разів підіймалося на сесіях районної ради, на останній сесії документацію затвердили. І усілякі спекуляції політичного змісту не мають в цій ситуації практичного підґрунтя. Мені в 2017 році було запропоновано підписати Меморандум про співпрацю, представлений однією з політичних сил, де було вказано про 5 млн. грн., котрі мали б надійти до селищного бюджету від суми будівництва заводу, але, проаналізувавши ситуацію відповідно до закону, тому ні я, як селищний голова, ні в.о. старости сіл Адампіль, Перекора, Липки Віктор Сосняк не підписали цього Меморандуму, який мав зміст більше політичного напрямку, ніж реального розрахунку по закону… Результат співпраці селищної ради та даного підприємства, ще раз наголошую, по закону піде на розвиток інфраструктури. Окрім того, завдяки співпраці селищної ради із керівництвом заводу в селах Адампіль, Липки, Перекора проведено освітлення, закуплено дороговартісне сучасне обладнання для Адампільської амбулаторії, проведено будівництво каналізаційної системи, як наслідок на розвиток соціальної сфери спрямовано майже 1,5 млн. грн. додаткових позабюджетних коштів.»
4. Про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна, яке знаходиться за адресою с. Харківці вулиця Зарічна,10 а Старосинявського району Хмельницької області, доповів Мельник Володимир Іванович – завідувач сектору комунального майна та житлово- комунального господарства та інфраструктури, пояснюючи, що даний будинок потрібно взяти на баланс селищної ради, він є нічийним.
5. Про внесення зміни в рішення виконкому Старосинявської селищної ради від 19.12.2005 р. №73,,Про оформлення права власності ”, з даного питання Володимир Іванович пояснив технічну сторону вирішення питання – заміни словосполучень «приміщення» на «адмінбудівлю».
6. Про затвердження висновків житлової комісії, з якими ознайомив членів виконкому
Карпушин Андрій Андрійович - перший заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради, повідомив про зняття з квартирного обліку певних осіб згідно поданих документів.
7. Про затвердження Звіту про роботу адміністративної комісії виконавчого комітету Старосинявської селищної ради за 2017 рік інформувала Бондарчук Оксана Олександрівна, керуючий справами апарату селищної ради. « За 2017 рік відбулося десять засідань адмінкомісії, на яких детально розглянуто 124 протоколи про адміністративні правопорушення, що на 77 протоколів більше ніж у 2016 році. Адміністративною комісією протягом 2017 року винесено 118 постанов про адміністративні правопорушення, дано 7 попереджень, накладено штрафів у сумі 13900 грн., сплачено правопорушниками 7973 грн.
Старосинявською селищною радою направлено 18 постанов на суму 3094 грн. до Старосинявського районного відділу державної виконавчої служби Головного Територіального управління юстиції у Хмельницькій області.
Відділом державної виконавчої служби Головного Територіального управління юстиції у Хмельницькій області стягнуто 306 грн., інші постанови стосуються неможливості стягнень у зв’язку з відсутністю майна боржників.»
8. Про розгляд звернень громадян у виконавчому комітеті Старосинявської селищної ради у 2017 році розповіла О.Бондарчук. - «Протягом 2017 року до Старосинявської селищної ради надійшло 1150 звернень від громадян , організацій, установ та депутатських звернень. Тематика питань, що порушувалися у зверненнях громадян різноманітна. За результатами узагальнення найактуальнішими є питання щодо земельних відносин. Так, за 2017 рік до селищної ради надійшло 1238 заяв від жителів громади. Усі заяви було вчасно розглянуто, за необхіності було надано усні та письмові роз’яснення. Крім того всі земельні питання були розглянуті на сесії селищної ради і прийняті відповідні рішення. При розгляді звернення громадян проводяться виїзні комісії за участю депутатів селищної ради та спеціалістів виконавчого комітету селищної ради. За 2017 рік надійшло 616 заяв щодо надання матеріальної допомоги жителям громади : по програмі « Турбота» - виплачено 511 чол. на суму 725 тис.грн. та учасникам АТО - 98 чол. на суму 70 тис. грн.
Відповідними спеціалістами селищної ради складено 351 акт обстеження житлово- побутових умов та видано 3948 довідок різного характеру. В.о.старостами сіл та діловодами видано 252 заповіти, 895 доручень, 219 записів про засвідчення копій, 11083 довідок різного характеру.
Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни, багатодітні сім’ї, пенсіонери та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки. Усі звернення, що надійшли до Старосинявської селищної ради, розглянуті в термін, передбачений чинним законодавством.»
Прес-служба ОТГ