ЦНАП, ЯК ПЛАТФОРМА ДЛЯ ДІАЛОГУ ТА ГРОМАДСЬКОЇ УЧАСТІ
Питання надання адміністративних послуг населенню громади неодноразово обговорювалося як на робочих нарадах, сесіях селищної ради, так і регулярно продовжується навчання згідно програми U-LEAD з Європою: покращення якості місцевих послуг для населення.
У читальному залі центральної бібліотеки відбувся семінар-навчання із представниками структурних підрозділів виконавчого комітету селищної ради, котрі надають різні види послуг жителям громади, були присутні в.о. старост та діловоди, працівники ЦНАПу Старосинявської райдержадміністрації.
Обговорено сучасні методи роботи із населенням в сільській місцевості, та основні завдання ЦНАП, який незабаром розпочне діяти у Старосинявській ОТГ.
Основними завданнями ЦНАП є:
1. Організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
2. Спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;
3. Забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.
Важливою ланкою діяльності ЦПАП є надання якісних послуг та громадської інформації, яка відіграє вагому роль у забезпеченні участі жителів громади у суспільному розвитку та їх впливу. Громадяни повинні мати змогу орієнтуватися в суспільстві та знати, куди саме слід звертатися за додатковою інформацією про державні служби у своїй громаді або дізнатися про свої права та обов’язки.
Учасниками навчання заслухано лекції про нормативне забезпечення функціонування місцевої демократії, механізми місцевої демократії та практичне їх застосування в ОТГ, інформовано про міжнародний досвід та досвід України, обговорено питання, як зробити ЦНАП платформою для розвитку місцевої демократії, а також діалогу влади та громади.
Прес-служба ОТГ.