З метою підвищення рівня педагогічної майстерності вчителів 21 листопада 2017 року на базі  філії Старосинявського НВК "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, гімназія" ім. О.Романенка – Заставецька ЗОШ І-ІІ ступенів відбувся семінар для вчителів образотворчого мистецтва.

Фото без опису

 

У роботі семінару взяли участь: методист МК Чемерис Юрій Степанович, директор опорної школи Ткачук Олександр Миколайович, завідувач філією Попсуй Таїсія Петрівна, заступник завідувача з НВР Бондар Світлана Василівна, а також вчителі образотворчого мистецтва загальноосвітніх навчальних закладів Старосинявської ОТГ.

Представники  шкіл зустрілися, щоб поділитися новинками, обмінятися досвідом, дізнатися про нові напрямки та технології у викладанні предмету - образотворче мистецтво. Вчителям цього предмета цікаво було заслухати методологічні аспекти впровадження інформаційно-комунікаційних технологій на уроках образотворчого мистецтва, саме про це у своєму виступі наголошував методист методичного кабінету Юрій Чемерис.

Таїсія Попсуй, презентуючи школу, підкреслила, що вперше педагоги школи користуються власною мультимедійною дошкою, кодопроектором, акустичною системою, яку подарував педагогічному закладу АПК ??КЕРНЕЛ??.

У ході семінару учасники заходу взяли участь у майстер-класі «Живопис. Ахроматичні кольори в живописі. Гризайль. Квіти.» (вчитель образотворчого мистецтва Заставецької школи І-ІІ ступенів Фірсова Лілія Борисівна). Учні 5 класу успішно справились із завданням уроку, намалювавши натюрморт кавою. Обговорюючи основні етапи майстер-класу, педагоги відзначили ерудованість та компетентність Лілії Борисівни, подякували за можливість більше дізнатись та практично оволодіти  окремими елементами техніки малювання кавою.

При підведенні підсумків семінару-практикуму Юрій Чемерис звернув увагу на те, що вчителі завжди мають пам’ятати:  дитина – учень  є  суб’єктом  освіти. Він є замовником високого результату освіти. Саме вчитель забезпечує результат і обумовлює, яким бути новому поколінню, адже тиражує не тільки змістового предмета, але й свій тип мислення, спілкування, усвідомлення того, що відбувається. Методист наголосив, що синергетичнй підхід спонукає сучасного вчителя до новацій та інновацій у педагогічній і художній праці. Адже такий підхід є рушійною силою самоорганізації обох сторін навчання та їхньої суспільно-корисної праці в досягненні високого результату.

На завершення семінару був проведений виховний захід "У Країні барв". 

 

Прес-служба методкабінету.