A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Старосинявська селищна рада
Хмельницька область, Старосинявський район

ДОСИТЬ ВВОДИТИ В ОМАНУ НАСЕЛЕННЯ ГРОМАДИ !

Дата: 24.01.2017 18:06
Кількість переглядів: 62

Старосинявська селищна рада на підставі ст. 37 Закону України  «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні» вимагає від редакції газети «Колос»  опублікувати  спростування поширених відомостей , що не відповідають дійсності,  в статті «Шлях демократизації, народовладдя … чи феодалізація по-старосинявськи?»  №7-8  від  20 січня 2017 року газети  «Колос» . 
У редакцію матеріал надано 24 січня 2017 року. 

Читаючи сторінки офіційного друкованого видання Старосинявського району – районної газети «Колос»,  депутати селищної ради та члени виконавчого  комітету  селищної ради   стурбовані  поширенням серед населення неправдивої інформації,   власних умовиводів кореспондента  газети,  чуток та інформації, котру вона  поширює,  не маючи  за основу  підтверджуючих документально фактів та офіційних коментарів  посадових осіб. Протягом 2016 року  в районній газеті  спостерігався ряд опублікованих статей, спрямованих  проти  діяльності  об’єднаної територіальної громади, висвітлених в ракурсі політичних дебатів та амбіцій, дезінформування населення, перекручування фактів та опублікування неправдивих даних.  Тому досить вводити в оману населення громади!

Так, описуючи події, що відбувалися на 13-ій позачерговій сесії Старосинявської селищної ради 17 січня 2017 року у статті «Шлях демократизації, народовладдя… чи феодалізація по-старосинявськи?»  автор статті, висловлюючи власну думку в офіційному виданні свідомо перекрутила факти і надала недостовірну інформацію.  Давайте все по-порядку.

1.    Голова громади Віталій Здебський майже 45 хвилин  інформував про  роботу селищної ради за 2016 рік та про освоєння різних видів субвенцій, які в розмірі більше 20 млн. грн. було освоєно  в різних сферах  діяльності для розвитку громади. Про це жодного слова не сказано в  даному матеріалі «Колоса».

2.    Неправдива інформація розповсюджена щодо закладення коштів на  утримання штату Старосинявської селищної ради, насамперед, в сумі коштів, замість  10 мільйонів  гривень  вказана сума 10 мільярдів гривень,  проект бюджету було надано в редакцію  управлінням  фінансів виконкому селищної ради. Автор, розписавши півстатті  про бюджет -2017, почала викладати не хід сесії, (писала ж репортаж), а  свою  думку чи, можливо,  чиюсь упереджену думку, не розібравшись,  що є  апарат та  виконавчі органи ради, а це зовсім інші структури і виконують зовсім інші функції та відповідно по-різному фінансуються.   На даній сесії не підіймалося питання оптимізації  та зміни в структурі громади.  
На  громаду покладено чималі об’єми робіт,  то виходить, що люди в штаті є, а платити їм що,  меншу за мінімальну заробітну плату? Це не дозволяє чинне законодавство. Ставки працівникам органів місцевого самоврядування не переглядалися на відміну від працівників державних структур, 1723  грн. – оклад спеціаліста, так і начальника відділу, управління,  тому враховано 100% премії, які «підтягнуть» рівень заробітної плати трохи вище мінімальної. У структурі на сьогодні 114 чоловік (а це і в.о. старост та діловоди у селах, працівники місцевих пожежних команд), оклад котрим  1723 грн., є Постанова КМУ №1037 від 28.12.2016 р., яка  вказує, що диференціацію заробітної плати працівників, які отримують заробітну плату на рівні мінімальної у межах фонду  оплати праці, шляхом встановлення доплат, надбавок, премій з урахуванням складності, відповідальності та умов виконуваної роботи, кваліфікації працівника, результатів його роботи,  а ще плюс нарахування на заробітну плату, передбачено і враховано сплату податків.  І чи є автор професійним фінансистом, чи  коментуючі  пересічні громадяни, що в офіційному виданні дають коментарі відносно виплат?
А  невже працівникам існуючої райради,  райдержадміністрації  не виплачують оздоровчі та  інтенсивність?  До речі, на засіданнях постійних комісій та сесії селищної ради депутати селищної ради вносили неодноразово пропозиції, щоби зрівняти рівень заробітної плати голови громади та голови райдержадміністрації, відповідно – заступників та керівників структурних підрозділів.

3.    Чому не передбачено виплати «афганцям» на їхню програму та на фінансування газети «Колос»?  Голова громади  та фінансисти  чітко пояснили, що на бюджетній сесії не розглядалися питання розподілу коштів  на заходи програмного забезпечення, вони будуть розглянуті при розподілі  та уточненні  перевиконання бюджету.  Крім того від  Спілки «афганців» та редакції газети «Колос»  не надходило у селищну раду жодного запиту  та  проектів програм  щодо виділення коштів у 2017 році.

4.    Чому голова громади не хоче співпрацювати з газетою?  Депутати селищної ради,  апарат  селищної ради та сам селищний голова неодноразово направляли матеріали про роботу селищної ради для публікації в «Колос», але  їх не публікують без оплати. А це  більше 100 тисяч гривень в рік, але на думку депутатів селищної ради їх краще направити на програми підтримки населення,  наприклад невідкладної  першої медичної допомоги чи на підтримку здоров’я  хворих.  Уся об’єктивна та офіційна інформація про роботу громади є на офіційному сайті Старосинявської ОТГ, разом з тим, ми врахуємо побажання виборців і будемо надавати об’єктивний репортаж для публікації в газеті після кожної сесії.

5.    Крім того, незрозуміло, яке відношення має бюджет-2017 до вислову, який не був озвучений головою на сесії що, мовляв, «газета пише дурню та є кишеньковою», про що засвідчують  аудіозаписи  із сесії селищної ради. Автор  свідомо приписала  голові ці вислови для емоційного забарвлення матеріалу.  І який зв'язок із репортажем з місця події має перелік біографічних даних голови – посад, котрі він займав? Це уже говорить про упереджене ставлення автора до селищного голови  по висвітленню  матеріалу та своє  особисте відношення до  громади.

6.     Про те, що голова громади говорить, що «це вперше робиться в районі», то так і є насправді.  Дозвольте запитати, коли, при  якому керівникові  ради чи райдержадміністрації за останні 25 років незалежності України в район  введено суму більше 20 млн. грн. і її освоєно?  Так, садочки і школи будувалися, тільки будувалися вони ще за радянських часів… Одну Новосинявську школу довели до належного вигляду, і то будувалася вона  більше 20 років… І мова про будівництво на  13-ій сесії не йшла, а про використання коштів субвенції.

7.    Автор  пише, що проект бюджету  мало опрацьований депутатами.  Проект бюджету-2017  був розданий депутатам селищної ради за тиждень до початку роботи  позачергової сесії.  У  комісіях детально було розглянуто усі видатки,  виступив кожен із керівників комунальних установ селищної ради та керівників структурних підрозділів виконавчого комітету селищної ради, роз’яснили ситуацію. Усі комісії працювали понад 8 годин.  Голова постійної комісії з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку селищної ради Ю.Гурин подав висновки завчасно, котрі були включені до рішення про бюджет-2017, такі ж пропозиції підтримали інші комісії.
Автор  подає ст. 23 Регламенту селищної ради  як  порушення  терміну отримання депутатами проектів рішень, свідомо перекручуючи зміст статті, оскільки дана стаття не регламентує термінів отримання депутатами матеріалів рішень, а термін отримання депутатами проектів  рішень врегульовано ст. 22 Регламенту, згідно якої депутати отримують проекти рішень не за 10 днів, а за 5 днів до початку роботи сесії, що й було дотримано.  Хто з депутатів не забрав готових проектів рішень про бюджет відразу,  проте він був інформований,  що готові проекти знаходяться в селищній раді, і вони можуть їх отримати. 

8.    Автор на  свій розсуд пише про оптимізацію закладів освіти та охорони здоров’я.  Питання  в тому, що держава виділяє субвенцію на утримання даних галузей відповідно до кількості  учнів у школах та на лікування  відповідно до  кількості жителів громади. Цієї субвенції не вистачає, тому селищна рада додала у бюджеті -2017 власних коштів  на освіту 30 млн. грн.  та  5 млн. грн.  на медицину.  Хіба цей  фактор не є вагомим?
Мова йде про ті навчальні заклади, які не можуть належним чином та на належному рівні надати якісну освіту учням, немає здорової конкуренції, в окремих закладах на одного учителя та обслуговуючий  персонал  шкіл  припадає по  2 учні.  Якість знань визначається рівнем здачі ЗНО. То про що може йти мова? Кожен із батьків хоче, щоби дитина отримувала саме якісні знання і здала ЗНО  з  наступним вступом до відповідного навчального закладу.  

9.    Незрозумілим є  прирівняння  децентралізації  із феодалізацією – прочитайте спочатку в  історії,  що означають ці слова, щоби  робити такі висновки  на сторінках офіційного видання.  Кореспондент  вважає, що обраний голова громади та 26 депутатів є феодалами, землевласниками? Аналізуючи ряд статей в «Колосі»,  виходить, що позиція  засновників  - райдержадміністрації та райради розбігається  із  позицією  Президетна України,  Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України, які  ведуть  курс реформ по децентралізації в країні, а тому громада  обрала європейський шлях розвитку. То на кого ви працюєте: на окремих зацікавлених особистостей проти громади чи окремих політичних сил, які уміють  тільки кричати  без доведення справи до завершення і розносити по районі  брудні чутки?   
Замість того, щоби оприлюднювати реальні документально підтверджені факти  із коментарями офіційних посадових осіб, надавати населенню реальні практичні роз’яснення, інформувати про  проблеми та шляхи їх вирішення,  газета  поширює неправдиву інформацію та чутки,  таким чином створюючи соціальну напругу в суспільстві, дестабілізуючи соціально-політичну обстановку в районі. 

Скажіть, чи не є одним із основних завдань органів  виконавчої влади на місцях стабілізувати суспільно-політичну обстановку  та сприяти розвитку новоствореним громадам на користь жителів громади?

А якими були ваші дії як органу виконавчої гілки влади при освоєнні різних видів субвенції на благо жителів громади, окрім постійного «цькування»  та  підривання авторитету новоствореного органу місцевого самоврядування?

Повірте, не буде  належного розвитку  до тих пір, поки усі політичні сили, представники  усіх  гілок влади не знайдуть спільної мети  і не почнуть рухатися  в одному напрямку для розвитку нашого краю.  Повага та розуміння один одного  – ось найкращий метод  для наведення ладу. Тож  давайте  разом  його дотримуватися.

 

 

Спростування  запропоновано на  нараді  апарату,  депутатів та керівників 
структурних підрозділів  Старосинявської селищної ради 23 січня 2017 р.  
 

 

 

 

 


« повернутися

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь