Прийом документів з адміністративнх послуг соціального характеру розпочато у ЦНАП
Відповідно до Закону України “Про адміністративні послуги”, постанови Кабінету Міністраів України від 28.10.2020 року № 1035 “Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України” заяви з необхідними документами з адміністративних послуг соціального характеру приймаються адміністраторами Центру надання адміністративних послуг Старосинявської селищної ради.
НОВОРІЧНИЙ РАНОК ДЛЯ ДІТЕЙ ЗАХИСНИКІВ
У вівторок 29 грудня 2020 року об 11.00 у приміщенні Старосинявського районного Будинку культури (вул. Грушевського,60) Громадська організація «Старосинявська спілка учасників АТО/ООС» спільно із Старосинявською селищною радою проводить новорічний ранок для дітей учасників бойових дій в зоні проведення АТО/ООС.
ПОДАРУЙТЕ ДИТИНІ СВЯТО!
Старосинявський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Старосинявської селищної ради продовжує підготовку до новорічних та різдвяних свят. Усі не байдужі жителі Старосинявської ОТГ ще мають можливість приєднатися до акції «Подарунок в коробці» для дітей із сімей, які відносяться до вразливих категорій населення.
Понад 61 тисяча застрахованих осіб Хмельниччини знаходились на лікарняних та декретних відпустках за підсумками 11 місяців 2020 року
Упродовж січня–листопада поточного року управлінням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Хмельницькій області прийнято на фінансування заяви-розрахунки на виплату допомог по тимчасовій втраті працездатності, у зв’язку із вагітністю та пологами, а також на поховання для 61049 працюючих подолян.
Страхові виплати у разі профхвороби на COVID-19 здійснюються у відповідності до чинного законодавства
Зважаючи на велику увагу суспільства до питання здійснення страхових виплат і допомог, застрахованим особам, у тому числі медичним працівникам, з якими стався нещасний випадок у процесі виконання професійних обов’язків, повідомляємо, що Фондом соціального страхування України, крім завдань і функцій, визначених базовим Законом № 1105, реалізується додаткове державне завдання щодо соціального захисту медичних працівників, допомагаючи запобіганню виникненню та поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), відповідно до Закону № 1645 та постанови Кабінету Міністрів України № 498.
Співпраця служби зайнятості з органами місцевого самоврядування
Вирішуючи питання зайнятості жителів краю, Хмельницька обласна служба зайнятості впродовж багатьох років активно співпрацює з сільськими, селищними радами, об’єднаних територіальних громадах (ОТГ) та роботодавцями області у напрямку організації і проведенні громадських та інших робіт тимчасового характеру.
Пресконференція: Хмельницька обласна служба зайнятості – 30 років на ринку праці
16 грудня, відбулася пресконференція директора Хмельницького обласного центру зайнятості Сергія Черешні присвячена 30-й річниці з дня створення Державної служби зайнятості. Під час спілкування з журналістами С.Черешня підсумував результати діяльності Хмельницької обласної служби зайнятості за 30 років. Зосередив увагу на досягненнях, інноваційних технологіях та послугах, які надає служба зайнятості на сучасному етапі.
Одноразова матеріальна допомога роботодавцям - юридичним особам: як її отримати
Відповідно до Закону України № 1071-IX від 04 грудня 2020 року «Про соціальну підтримку застрахованих осіб та суб’єктів господарювання на період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів, запроваджених з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», 9 грудня 2020 року, Кабінетом Міністрів України прийнято Постанову №1231, якою затверджено Порядок надання одноразової матеріальної допомоги суб’єктам господарювання, розрахунку її розміру, стягнення, повернення невикористаної її суми.
Послугами Хмельницької обласної служби зайнятості скористалися 57,9 тис. громадян
З початку року 5,4 тис. роботодавців поінформували обласну службу зайнятості про потребу у працівниках, у базі даних налічувалось 27,3 тис. вакансій. Середній розмір оплати праці становив 6080,7 грн.