Фото без описуУ малому залі засідань адмінбудинку відбулося засідання постійної депутатської комісії з питань регламенту, прав людини, законності, депутатської діяльності і етики та планування фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку селищної ради. За згодою членів комісії засідання провів заступник голови комісії Володимир Кондратюк. Участь в роботі взяли 6 депутатів, селищний голова Віталій Здебський, заступники селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради Андрій Карпушин, Світлана Лакуста, секретар селищної ради Наталія Гарник, керуюча справами апарату селищної ради Оксана Бондарчук, начальник управління фінансів виконавчого комітету селищної ради Мирослава Кузьмич, начальник юридичного відділу апарату селищної ради Ігор Шевчук, доповідачі згідно переліку питань.

Депутати детально опрацювали та погодили 26 проектів рішень, що включені до порядку денного 49-ї чергової сесії селищної ради, яка запланована на 27 червня 2019 року.

Підтримали пропозиції додатково включити в порядок денний сесії питання:

1.«Про затвердження Програми забезпечення заходів щодо проведення призову громадян України на строкову військову службу, призову офіцерів запасу, які закінчили військові кафедри на військову службу, призову на військову службу за контрактом, зборів резервістів та мобілізації військовозобов’язаних на території Старосинявської селищної ради на 2019 - 2020 роки»;

2. «Про затвердження проектів реконструкції об’єктів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад у 2019 році».

Детально обговорено питання порядку денного «Про ліквідацію Пилявківського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І –ІІ ступенів,Дошкільний навчальний заклад» Старосинявської селищної ради Старосинявського району Хмельницької області». Виступив головний спеціаліст відділу освіти Петро Скригунець, ґрунтовно доповнила інформацію заступник селищного голови Світлана Лакуста. 

Активно обговорено ситуацію щодо приватизованих квартир у багатоквартирних будинках, постало питання їх обслуговування – яким чином їх обслуговувати? Оскільки приватні будинки згідно чинного законодавства обслуговуються самими власниками, так і дахи, під’їзди, коридори є спільною власністю власників квартир, тож ними й мають обслуговуватися. Ніхто не прийде і не зробить ремонтних робіт власнику, без його згоди чи заключення відповідного договору на виконання певних робіт. Є три форми управління багатоквартирними будинками: створення об’єднання власників багатоквартирних будинків; обрання домоправителів, які будуть організовувати та вести ці питання з обслуговування та заключати договори із комунальними підприємствами; чи індивідуальне заключення договорів жителями приватизованих квартир із комунальними службами на виконання певного обсягу робіт, що чітко прописано у змінах до чинного законодавства.

Пропозиції депутатів взято уваги та будуть розглядатись на засіданні сесії.

Прес-служба ОТГ.