ВИСАДИЛИ ПАРК НА БЕРЕЗІ ІКВИ
Жовтень – пора завершення робіт із благоустрою, тому потрібно взяти до уваги, що візитна картка кожного населеного пункту – це належний благоустрій. Так, працівниками структурних підрозділів селищної ради спільно із працівниками комунальних підприємств селищної ради та рятувальників Заставецької і Пилявської місцевих пожежних команд висаджено парк на лівому березі Ікви із змішаних порід дерев: 145 саджанців клена, дуба червоного, ялини, сосни, якими забезпечило комунальне лісо-господарське підприємство селищної ради «Діброва» (керівник Дмитро Довгалюк).
Працівниками селищної ради також висаджено в центрі Старої Синяви на клумбах близько 500 шт тюльпанів, цибулькові квіти мають стати окрасою містечка навесні.
Прохання до жителів містечка, оберігати молоді саджанці, не ламати дерева і не смітити на території. За порушення правил благоустрою передбачені штрафи.
На виконання п. 1 ч. 2 ст. 10 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» рішенням 19 сесії Старосинявської селищної ради УІІ скликання від 29.06.2017 року №19/2017 були затверджені «Правила благоустрою на території Старосинявської селищної ради». Зазначеним документом визначені обов’язки підприємств, установ, організацій та фізичних осіб по забезпеченню утримання території громади у чистоті й належному стані.
Статтею 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення за порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів передбачена адміністративна відповідальність, яка тягне за собою накладення штрафу на громадян від двадцяти до вісімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (340-1360 грн.) і на посадових осіб та підприємців – від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (850-1700 грн.).
Відповідно до ст. 255 Кодексу, протоколи про порушення мають право складати уповноважені особи виконавчого комітету та органи внутрішніх справ.
Чистота та порядок на території громади залежить від кожного з нас! Бережіть навколишнє середовище: це індикатор вашого стану здоров’я!
Прес-служба ТГ.