ПРО МЕЖІ, АВАРІЙНІ ДЕРЕВА ТА ПОГОСПОДАРСЬКИЙ ОБЛІК…
Актуальні питання організації роботи посадових осіб місцевого самоврядування у населених пунктах Старосинявської селищної ради сьогодні обговорено на розширеній робочій нараді, яку провела керуючий справами (секретар) виконавчого комітету селищної ради Оксана Бондарчук за участю старост сіл громади, діловодів та працівників окремих структурних підрозділів селищної ради.
1.Про видачу довідок громадянам на приватизацію земельних ділянок, детально інформувала начальник відділу земельних відносин виконкому селищної ради Наталія Дзюба.
2.Про процедуру оформлення зрізу дерев, які несуть загрозу, розповів головний спеціаліст відділу земельних відносин Дмитро Осадчук.
3.Про забезпечення функцій населених пунктів з питань цивільного захисту, детально зупинився на питанню завідувач сектору внутрішнього контролю та аудиту Юрій Гурин.
4. Про запобігання заборгованості сплати податків, інформувала начальник відділу доходів управління фінансів виконкому селищної ради Олена Шекхар. Складено списки боржників по сплаті різних видів податків у кожному населеному пункті. Усі податки потрібно сплатити до 20 серпня 2021 року.
5.Про відповідальність за використання печатки та ведення нотаріальних дій, відповідальність за видачу довідок, ведення погосподарського обліку розповіла керуючий справами (секретар) виконкому Оксана Бондарчук. Розпорядженням селищного голови уповноважено посадових осіб місцевого самоврядування – старост вчиняти тимчасово нотаріальні дії в тих населених пунктах, де не призначено старост: Сосняка Віктора Васильовича – додатково у селах Пасічна, Гречана, Рідкодуб та Харківці; Брицького Григорія Олексійовича додатково – у селах Сьомаки, Буглаї, Дашківці та село Хутір Дашківський.
Обговорено процес оформлення дотацій, за яким закріплено старост сіл та працівників структурних підрозділів селищної ради; детально вивчено та вирішено організаційні питання роботи старост і діловодів у селах Сьомаки, Дашківці, Хутір Дашківський, Буглаї, Пасічна, Гречана, Рідкодуб та Харківці, Іванківці, Уласово-Русанівка, Теліжинці, Йосипівка. Обговорено алгоритм відповідно до чинного законодавства видачі довідок на поховання, на субсидію, формування актів обстеження умов проживання громадян, визначено терміни обробки інформації та звернень громадян.
Відділ організаційно-кадрової роботи селищної ради.