Сім'я з Харківець першою отримала послугу єМалятко!
Маємо чудову, передноворічну новину — у нашому Центрі надання адміністративних послуг вперше надано комплексну послугу єМалятко. Впровадження послуги реалізується Міністерством цифрової трансформації України. Цією чудовою послугою скористались більше 33 тисяч новоспечених батьків по Україні. З 28 грудня 2020 року ця послуга доступна і в нашому Центрі.
За однією заявою татусь отримав 5 послуг! Зокрема:
1. державна реєстрація народження дитини,
2. реєстрація у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків (присвоєння дитині номеру платника податків),
3. внесення інформації про новонароджену дитину до Єдиного державного демографічного реєстру з присвоєнням унікального номера запису (УНЗР) в ньому,
4. призначення допомоги при народженні дитини,
5. реєстрація місця проживання.
Зараз єМалятко — перша і поки єдина державна послуга, що містить 9 послуг в 1. Тепер батьки дитини замість довгих черг у кабінетах можуть за 20 хвилин оформити всі необхідні документи при народженні дитини онлайн на порталі Дія” або звернувшись до ЦНАП або ДРАЦС.
Запрошуємо батьків немовлят скористатись послугою єМалятко до досягнення дитиною місяця від дня народження звернувшись до ЦНАП Старосинявської селищної ради. У разі порушення місячного строку послугу можна буде отримати у Старосинявському віддлі ДРАЦС Центрально-Західного міжрегіонального управління МЮУ (м. Хмельницький).
Які послуги включає в себе послуга є Малятко?
Базовою (обов’язковою) послугою комплексу «єМалятко» є державна реєстрація народження та визначення походження дитини. Отримати інші послуги окремо від цієї технічно неможливо.
Додатково заявники можуть обрати такі послуги:
- реєстрація у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків (присвоєння дитині номеру платника податків);
- внесення інформації про новонароджену дитину до Єдиного державного демографічного реєстру з присвоєнням унікального номера запису (УНЗР) в ньому;
- визначення належності новонародженої дитини до громадянства України;
- призначення допомоги при народженні дитини;
- призначення допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях;
- реєстрація місця проживання;
- внесення відомостей про дитину до Реєстру пацієнтів, що ведеться в центральній базі даних електронної системи охорони здоров’я.
Які документи необхідні для замовлення послуги?
Заявники повинні надати оригінали:
- паспортів обох батьків (або цифрові паспорти у мобільному застосунку «Дія»);
- медичного свідоцтва про народження за формою № 103/о (або повідомити адміністратору номер медичного висновку про народження).
- Для заповнення заяви на порталі Дія також знадобиться інформація:
- про Реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) обох батьків (за наявності);
- зі свідоцтва про шлюб (місце та дата реєстрації, орган, що уклав шлюб);
- відомості про присвоєння унікального номера запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (УНЗР) одного з батьків – для замовлення послуги з присвоєння УНЗР дитині;
- номер рахунку в форматі IBAN – для замовлення послуги з призначення допомоги при народженні.
Оригінали цих документів не потрібні! Батьки можуть надати інформацію усно або показати фото у телефоні чи скан-копію.
Наталія Куцоконь, керівник відділу надання адмінпослуг.