Відбулось виїзне засідання госпітальної ради Хмельницького госпітального округу
17 жовтня 2018 року на базі Старосинявської центральної районної лікарні відбулось виїзне засідання госпітальної ради Хмельницького госпітального округу, в якому взяв участь Старосинявський селищний голова Віталій Здебський.
Звернувшись до членів госпітальної ради, Віталій Едуардович відмітив, що пріоритетом діяльності громади є всебічна і системна увага нашим лікувальним закладам, зокрема центральній районній лікарні. Громада докладає всіх зусиль, щоб створити комфортні умови перебування хворих в лікарні. З часу утворення Старосинявської ОТГ в лікарні замінено вікна в інфекційному відділенні, проведено реконструкцію шахти ліфта з заміною обладнання на суму 578 тис. грн., проведено поточні ремонти відділень на суму 165,2 тис.грн., придбано медичного обладнання на суму 72,2тис. грн., переведено котельню ЦРЛ на альтернативне джерело теплопостачання, що дало змогу зекономити кошти на опалення в сумі 400 тис.грн. в рік. На даний час проводиться капітальний ремонт терапевтичного відділення ЦРЛ на суму 1 522 тис.грн. Розроблено проектно-кошторисну документацію на капітальний ремонт приміщень головного корпусу на суму 1 500 тис.грн. Проведено заміну огорожі на суму 47 тис.грн. Звісно, роботи ще дуже багато, але будемо робити все, щоб наші люди змогли отримати якісні і доступні медичні послуги.
Головний лікар Віталій Макогонський детально розповів про кадрове та фінансове забезпечення, матеріально-технічну базу, основні показники роботи колективу й плани розвитку на майбутнє.
Члени госпітальної ради оглянули відділення ЦРЛ, поспілкувались з лікарями, середнім медичним персоналом, пацієнтами.
Підсумовуючи проведення робочої зустрічі, голова госпітальної ради Володимир Розгонюк відмітив, що госпітальна рада побуває у кожній з лікарень округу, за результатами проведених об’їздів напрацьовані матеріали будуть узагальнені, проаналізовані, після детального обговорення будуть надані рекомендації стосовно присвоєння медичним закладам відповідного статусу.