ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(оприлюднюється на виконання постанови Кабміну № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
Найменування замовника: СТАРОСИНЯВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА.
Місцезнаходження замовника: 31400, Україна, Хмельницька обл., Хмельницький район селище Стара Синява, ВУЛИЦЯ ІВАНА ФРАНКА, будинок 8.
Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань: 04402824.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі:«код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Щебінь гранітний; щебенево-піщана суміш)
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями,
UA-2025-02-06-014383-a
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 240000,00 грн. з ПДВ. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі»наказу Міністерства економіки України від 07 травня 2024 року № 11712 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення публічних закупівель у сфері електроенергетики на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Розмір бюджетного призначення: 240 000,00 грн. з ПДВ.
Обсяг закупівлі становить:
Щебінь гранітний фракції 20-40 мм – 300 т
Щебенево-піщана суміш фракції 0-40 мм – 670 т
Розрахунок потреби здійснено відділом містобудування, архітектури, комунального майна, житлово-комунального господарства та благоустрою виконавчого комітету селищної ради відповідно до Програми будівництва, реконструкції, ремонту та утримання вулиць та доріг комунальної власності Старосинявської селищної ради на 2022-2025 роки затвердженої рішенням сесії селищної ради від 10.12.2021р. №18-18/2021 (зі змінами), виходячи з основних виробничих показників, зокрема фактичних видатків.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Термін постачання – відповідно до оголошення.
Предмет закупівлі повинен відповідати вимогам
ДСТУ 9177-1:2022 Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва.
Технічні умови. Частина 1. Щебінь для поверхневої обробки та/або
ДСТУ 9177-2:2022 Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 2. Матеріали неукріплені
№ з/п |
Технічні характеристики |
1 |
2 |
1. |
щебінь гранітний фракції 20-40 мм - не менше 1400 кг/м³ щебенево-піщанасумішфракції0-40 – не менше1500 кг/м³ |
2. |
щебінь - не менше 1400; щебенево-піщанасуміш- не менше 1400 |
3. |
Група морозостійкості – дуже висока |
4. |
Марка за морозостійкістю: не нижче F300 |
5. |
Вміст зерен пластинчастої (лещадної) та голчастої форми: щебінь гранітний фракції 20-40 мм – не більше 10% щебенево-піщана суміш фракції 0-40 – не більше 10 % |
6. |
Група КРЗ за формою зерен: щебінь гранітний фракції 20-40 – окатана; щебенево-піщана суміш фракції 0-40 – окатана. |
7. |
Вміст глинистих часток у щебенево-піщаній суміші фракції 0-40 – не більше 0,2 % |
Організаційні вимоги
1. |
Місце поставки товару – згідно заявки замовника |
2. |
Поставка товару здійснюється шляхом самовивозу |
|
Кожна партія товару має супроводжуватися видатковими накладними і документами, які засвідчують його якість. У випадку поставки товару, який не відповідає критеріям замовника чи викликає сумнів щодо якості, Замовник має право вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників (характеристик) товару та їх відповідності вимогам замовника за рахунок Учасника. В такому випадку Учасник зобов’язаний вжити заходів щодо забезпечення доставки зразків товару до компетентної лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені Замовником. Замовникзалишає за собою право вибору лабораторії, що здійснюватиме дослідження товару щодо якісних показників В разі виявлення неякісного товару Учасник зобов’язаний замінити цей товар на якісний протягом 24 годин. |
3. |
Строк поставки: партіями з датипідписання договору і до 31.12.2025 року Строк поставки кожноїпартії Товару протягом 3-х (трьох) робочихднів з дати заявки. |
4. |
Учасникгарантує, що предмет закупівлі не завдаватиме шкоди навколишньому середовищу та передбачатиме заходи щодо захисту довкілля*. |
5. |
Рік виробництва –2024/2025 |