ІНФОРМАЦІЯ ПРО ОГОЛОШЕННЯ ДОБОРУ НА ЗАЙНЯТТЯ ПОСАД ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ
Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області повідомляє про добір кандидатів на посади державної служби категорії «В»:
• Управління з питань виплат
1) головного спеціаліста відділу опрацювання документації №1 управління з питань виплат (робоче місце - м. Хмельницький);
2) провідного спеціаліста відділу з питань відрахувань управління з питань виплат (тимчасова посада) (робоче місце - м. Хмельницький);
3) провідного спеціаліста відділу з питань відрахувань управління з питань виплат (робоче місце - м. Хмельницький);
4) головного спеціаліста відділу з питань відрахувань управління з питань виплат (робоче місце - м. Хмельницький);
5) головного спеціаліста відділу опрацювання документації №2 управління з питань виплат (тимчасова посада) (робоче місце - м. Хмельницький);
6) головного спеціаліста відділу опрацювання документації №2 управління з питань виплат (тимчасова посада) (робоче місце - м. Хмельницький);
7) головного спеціаліста відділу опрацювання документації №2 управління з питань виплат (робоче місце - м. Хмельницький);
8 ) головного спеціаліста відділу методології та звітності управління з питань виплат (робоче місце - м. Хмельницький);
9) провідного спеціаліста відділу методології та звітності управління з питань виплат (робоче місце - м. Хмельницький).
Кваліфікаційні вимоги:
- вища освіта за ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра;
- вільне володіння державною мовою.
Заяву кандидата на посаду та резюме надсилати на електронну адресу : Kadr@km.pfu.gov.ua
За додатковою інформацією щодо переліку документів, основних посадових обов’язків, умов оплати праці тощо звертатися за номером телефону управління по роботі з персоналом (0382) 70-47-26 (контактна особа: Сорока Аліна Юріївна).
Документи приймаються до 15 год. 45 хв. 29.11.2024 включно.
Ознайомитися з умовами проведення добору можна на інформаційній сторінці вебпорталу головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області http://surl.li/nyrbva