Новий сервіс служби зайнятості – інститут консультанта роботодавця
Минулого року у Державній службі зайнятості запровадили новий підхід в обслуговуванні роботодавців – інститут консультанта роботодавця. Основна мета якого - розширення підходів до надання послуг роботодавцям з урахуванням специфіки підприємницької активності регіону, особливостей розвитку регіонального ринку праці та загального балансу між попитом і пропозицією робочої сили.
«Консультант роботодавця – це спеціаліст центру зайнятості, який надає кожному роботодавцю комплекс індивідуальних послуг. Насамперед, це оперативний підбір працівників, залежно від специфіки та галузі діяльності підприємства, професійне навчання в центрах професійно-технічної освіти державної служби зайнятості або ж безпосередньо на виробництві в роботодавця», - повідомляє директор Хмельницького обласного центру зайнятості Сергій Черешня.
Основні завдання консультанта роботодавця:
- надання адресних та ефективних послуг з використанням зручних електронних сервісів;
- дієве вирішення кадрових проблем роботодавців та скорочення термінів укомплектування вакансій;
- оперативне налагодження співпраці з новоствореними підприємствами;
- удосконалення системи професійного навчання безробітних для їх результативного працевлаштування;
- підвищення зацікавленості громадян у легальному працевлаштуванні в Україні.
На сьогодні у Хмельницькій обласній службі зайнятості працює 84 консультантів роботодавців, які щоденно надають послуги майже 200 роботодавцям. З початку року у базі даних обласної служби зайнятості налічується більше 3 тис. вакансій.
Відділ інформаційної роботи Хмельницького обласного центру зайнятості
пров. Шевченка,10 м.Хмельницький, Україна, 29000
тел: +38(0382) 65-74-18 +38(0382)76-46-42
khm-ocz@kmocz.gov.ua