Фото без описуСтаросинявському Центру надання адміністративних послуг селищної ради виповнилося рік з часу створення. Сучасна установа, що поєднала діяльність різноманітних служб, створена завдяки процесам децентралізації в Україні. Для організації ефективної роботи Центру докладено багато зусиль: прийнято ряд рішень депутатами селищної ради та членами виконавчого комітету, розпоряджень селищного голови, які визначили найбільш кращі підходи в сфері надання адміністративних послуг. Важливим фактором була методична та практична допомога міжнародної Програми «U-LEAD з Європою», а також самовіддана робота учасників ЦНАП.

Цей рік став роком становлення, впровадження нових, сучасних методів роботи, застосування програмного забезпечення, та найбільше - копіткої праці колективу. Тому нам є чим пишатися! Щоденно адміністратори допомагають вирішити проблеми численної кількості відвідувачів. Згідно з результатами оцінювання, що систематично здійснюються в Центрі, переважна більшість відвідувачів позитивно оцінюють роботу установи.

За цей час ЦНАПом забезпечено надання 18 591 адміністративних послуг.

Найбільшу кількість звернень надано:

  • Відділом у Старосинявському районі Головного управління Держгеокадастру в Хмельницькій області - 7707,
  • Відділом реєстрації місця проживання фізичних осіб виконавчого комітету Старосинявської селищної ради — 7089,
  • Відділом з питань державної реєстрації виконавчого комітету Старосинявської селищної ради (бізнес та нерухомість) — 2769.

Керівник ЦНАПу (начальник відділу надання адміністративних послуг виконкому селищної ради) Наталія Куцоконь розповідає:

На початку роботи працівники Центру зіштовхнулись із численними труднощами, які зумовлені відсутністю баз даних, а також неналежним чином оформлених документів в заявників. Тому працівники ЦНАП спільно з спеціалістами селищної ради, працівниками Хмельницького бюро технічної інвентаризації провели масштабну роботу по уточненню поштових адрес, технічній інвентаризації об’єктів нерухомості, приведенню у відповідність вимогам законодавства правовстановлюючих документів заявників. Оновлено та постійно поповнюються відомості реєстру територіальної громади тощо. Доволі часто наші відвідувачі звертаються до нас за допомогою, котра по суті справи не входить до нашої юрисдикції. Попри все, адміністратори скерують такого суб”єкта зверненя у правильне русло, нададуть відповідну консультацію щодо переліку необхідних документів, оскільки активно співпрацюємо із багатьма установами. Така мережкова система допомагає дотримуватися основного завдання ЦНАПу – надання якісних адміністративних послуг. Тобто все те, що потребують громадяни щодня і з чим вони звертаються до влади. Загалом, доступними у Центрі надання адміністративних послуг наразі залишається 185 адміністративних послуг, проте вже у ІІ кварталі перелік послуг розшириться. В ЦНАПі буде діяти дистанційний пункт до безоплатної правової допомоги в Старосинявському районі, також додаються послуги Хмельницької обласної держаної адміністрації в сфері земельних відносин.

Фото без опису

Перший рік роботи показав, що усі учасники ЦНАП, а також працівники відділу у Старосинявському районі Головного управління Держгеокадасту у Хмельницькій області, представники Держпродспоживслужби України, ДАБІ, структурні підпрозділи Хмельницької ОДА з якими співпрацюємо, - намагаються якісно виконувати свою роботу своєчасно, сумлінно. Усі послуги, які надаються у ЦНАПі, надаються на підставі чинного законодавства, згідно інформаційних та технологічних карток,- говорить Наталія Іванівна - Робота адміністраторів Центру є досить складною. Адже потрібно бути універсальним працівником, котрий готовий прийняти замовлення на будь-яку послугу. Адміністратор приймає заяву і необхідні документи, реєструє їх та подає відповідним органам, котрі надають адміністративні послуги. Фактично, адміністратор – це посередник між особою і органом, що вирішує справу, і лише в окремих випадках він безпосередньо надає послуги. Адміністратор може погоджувати документи (рішення) в різних органах державної влади та органах місцевого самоврядування, отримувати їхні висновки для надання адміністративної послуги без залучення особи. Також адміністратор здійснює контроль за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень. Коли результат послуги готовий, адміністратор має або безпосередньо видати його суб’єкту звернення, або забезпечити його направлення поштою. Адміністратори ЦНАПу селища особисто повідомляють особу про можливість отримання результату послуги у приміщенні ЦНАП. Незабаром запрацює система повідомлення про результат адміністративної послуги через SMS- повідомлення.

Фото без опису

Основним завданням працівників Центру в майбутньому - покращення якості надання адміністративних послуг. Ми будемо вивчати позитивний досвід, який застосовується кращими центрами нашої держави та використовувати на благо наших відвідувачів. Сподіваємося, що вдалий старт діяльності ЦНАПу Старосинявської селищної ради й надалі реалізовуватиметься у позитивних зауваженнях та побажаннях заявників. Ми детально аналізуємо нашу роботу та максимально враховуємо думку наших жителів. Громадянам не слід бути байдужими та сміливо використовувати надані можливості впливу на якість надання адміністративних послуг. Оскільки ми працюємо лише на благо громади селища й докладаємо неабияких зусиль, щоб кожний суб’єкт звернення почувався комфортно та максимально проінформований в усіх сферах адміністративних послуг.


 

Прес-служба ОТГ.