Скликання: Проекти рішень виконкому
Сесія / комісія: Засідання 19 листопада 2021 року
Тип документу: Проект рішення виконкому
Дата: 17.11.2021
Номер документу: 4
Назва документу: Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Старосинявської селищної ради від 29.05.2020 року № 02/2020 «Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами в населених пунктах Старосинявської селищної ради» (нова редакція)
Прикріплені файли:
  1. Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Старосинявської селищної ради від 29.05.2020 року № 02/2020 «Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами в населених пунктах Старосинявської селищної ради» (нова редакція) (0.18 МБ)

ПРОЕКТ РІШЕННЯ

СТАРОСИНЯВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ХМЕЛЬНИЦЬКОГО РАЙОНУ

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

вул. Івана Франка 8, смт. Стара Синява, 31400 тел. 2-10- 89 Код ЄДРПОУ 04402824, E-Mail: selichna_ss@ukr.net

 

 

Р І Ш Е Н Н Я

«___» __________2021 року смт Стара Синява № ____________

 

 

Про внесення змін до рішення виконавчого комітету

Старосинявської селищної ради від 29.05.2020 року

№ 02/2020 «Про затвердження Порядку розміщення

зовнішньої реклами в населених пунктах Старосинявської

селищної ради» (нова редакція)

 

Керуючись законами України „Про місцеве самоврядування в Україні”, „Про рекламу”, „Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”, Постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067 „Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами” зі змінами, врахувавши рекомендації Адміністративної колегії Південно-Західного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 17 вересня 2021 року № 72/38-рк/к, з метою приведення у відовідність до вимог чинного законодавства, виконавчий комітет селищної ради

ВИРІШИВ:

 

1. Внести зміни до рішення виконавчого комітету Старосинявської селищної ради від 29.05.2020 року № 02/2020 «Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами в населених пунктах Старосинявської селищної ради (нова редакція)» (далі – Порядок), виклавши пункти Порядку в наступній редакції:

1.1. Пункт 8 Порядку:

«8. Для одержання дозволу заявник подає робочому органу заяву встановленої форми (додаток 4 до Порядку).

До заяви додаються:

- фотографія або комп’ютерний макет місця (розміром не менш як 6х9 сантиметрів), на якому планується розташування рекламного засобу (додаток 5 до Порядку);

- ескіз рекламного засобу з конструктивним рішенням;»;

1.2. абзац 2 пункту 9 Порядку викласти в редакції: «За наявності документів, передбачених пунктом 8 цього Порядку, відомості про заяву в той же днень реєструються робочим органом в журналі реєстрації заяв та дозволів на розміщення зовнішньої реклами (далі - журнал реєстрації), який ведеться в довільній формі.»;

1.3. абзац 4 пункту 9 Порядку викласти в редакції: «Робочий орган протягом двох робочих днів з дати реєстрації заяви перевіряє місце розташування рекламного засобу, зазначене у заяві, на предмет наявності на це місце зареєстрованого в установленому порядку дозволу.»;

1.4. подальший текст пункту 9 (після доповнення абзацом 4) – виключити;

1.5. доповнити пункт 9 абзацами 5 і 6 такого змісту: «У разі прийняття рішення про відмову у видачі дозволу робочий орган надсилає заявникові вмотивовану відповідь із зазначенням підстав, передбачених законом.

Строк видачі дозволу або надання письмового повідомлення про відмову у його видачі становить 10 робочих днів з дня прийняття відповідного рішення.»

1.6. пункти 10, 11, 12, 13 – виключити;

1.7. доповнити пункт 14 абзацом 3 такого змісту: «- Мінкультури – у разі розміщення зовнішньої реклами на пам’ятках національного значення, в межах охоронних зон цих пам’яток, історичних ареалів населених місць;»;

1.8. абзац 8 пункту 14 Порядку викласти в такій редакції: «Дії щодо отримання зазначених погоджень вчиняються робочим органом без залучення заявника протягом строку, встановленого для отримання дозволу.»;

1.9. пункт 16 та пункт 17 викласти у редакції:

«16. Робочий орган протягом не більш як 5 робочих днів з дати одержання належним чином оформлених двох примірників дозволу розглядає заяву, готує і подає виконавчому органу селищної ради пропозиції та проект відповідного рішення.

17. Виконавчий комітет селищної ради приймає рішення про надання дозволу або про відмову у його наданні.

У разі прийняття рішення про надання дозволу керівник селищної ради протягом п'яти робочих днів підписує обидва примірники дозволу та скріплює їх печаткою.

Перший примірник дозволу видається заявникові, а другий - залишається робочому органу для обліку та контролю. Видача дозволу реєструється в журналі реєстрації.

Рішення про відмову у наданні дозволу надсилається робочим органом заявникові протягом 10 робочих днів з дати його прийняття.»;

1.10. абзац 4 пункту 24 Порядку викласти у редакції: «Робочий орган протягом 5 робочих днів з дати реєстрації заяви готує проект рішення та виносить на розгляд виконавчого комітету селищної ради. Після прийняття відповідного рішення, протягом 10 робочих днів вносить зміни у дозвіл та у договір про надання у користування місць для розміщення рекламного засобу.»;

1.11. Додаток 2 до Порядку - виключити;

1.12. Додатки 3, 4, 5 і 6 до Порядку вважати Додатками 2, 3, 4 і 5 до Порядку.

2. Опублікувати дане Рішення із зміненим Порядком на сайті селищної ради.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника селищного голови з питань дільності виконавчих органів ради Андрія. КАРПУШИНА.

 

 

Селищний голова Віталій ЗДЕБСЬКИЙ

ПОРЯДОК

розміщення зовнішньої реклами в населених пунктах

Старосинявської селищної ради

 

1. Порядок розміщення зовнішньої реклами в населених пунктах Старосинявської селищної ради (далі - Порядок), розроблений на підставі Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.03 № 2067, врегульовує відносини, що виникають у зв’язку із розміщенням зовнішньої реклами в населених пунктах Старосинявської селищної ради.

2. У цьому Порядку терміни вживаються у такому значенні:

алея - дорога в парку, саду, сквері, лісопарку, на бульварі, обсаджена, як правило, з обох боків деревами та чагарниками;

виконавчий орган ради - виконавчий комітет Старосинявської селищної ради;

розповсюджувач зовнішньої реклами – особа, яка здійснює розповсюдження зовнішньої реклами;

демонтаж – комплекс заходів, які передбачають відокремлення спеціальної конструкції разом з основою від місця її розташування та транспортування у місце її подальшого зберігання;

договір про надання у користування місць для розміщення рекламного засобу – договір між робочим органом та розповсюджувачем реклами, укладений на підставі рішення виконавчого комітету селищної ради про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами, у якому визначаються права та обов’язки сторін;

договір на розміщення тимчасових виносних спеціальних конструкцій (штендерів) - договір між власником місця розташування рекламного засобу та розповсюджувачем реклами щодо розміщення мобільної (переносної) рекламної конструкції, яка встановлюється на вулиці тільки під час роботи розповсюджувача реклами та у безпосередній близькості від його місця розташування;

дозвіл - документ установленої форми, виданий розповсюджувачу зовнішньої реклами на підставі рішення виконавчого комітету Старосинявської селищної ради, який дає право на розміщення зовнішньої реклами на певний строк та у певному місці;

місце розташування рекламного засобу - площа зовнішньої поверхні будинку, споруди, елемента вуличного обладнання або відведеної території на відкритій місцевості у межах населеного пункту, що надається розповсюджувачу зовнішньої реклами в тимчасове користування власником або уповноваженим ним органом (особою);

рекламна площина – зовнішня сторона рекламного засобу, що використовується для розміщення зовнішньої реклами;

пішохідна доріжка - елемент дороги, призначений для руху пішоходів, облаштований у її межах чи поза нею і позначений дорожнім знаком;

самовільно встановлений рекламний засіб – рекламний засіб, розміщений без виданого у встановленому порядку дозволу або не демонтований власником після прийняття виконавчим комітетом Хмельницької міської ради рішення про його анулювання;

соціальна реклама – інформація будь-якого виду, розповсюджена в будь-якій формі, яка спрямована на досягнення суспільно-корисних цілей, популяризацію загальнолюдських цінностей і розповсюдження якої не має на меті отримання прибутку;

спеціальні конструкції - тимчасові та стаціонарні рекламні засоби (світлові та несвітлові, наземні та неназемні (повітряні), плоскі та об'ємні стенди, щити, панно, транспаранти, троли, таблички, короби, механічні, динамічні, електронні табло, екрани, тумби, складні просторові конструкції, аеростати, повітряні кулі тощо), які використовуються для розміщення реклами;

центр надання адміністративних послуг – створено за рішенням сесії Старосинявської селищної ради з метою забезпечення надання адміністративних послуг, у тому числі документів дозвільного характеру, є виконавчим органом селищної ради.

Інші терміни застосовуються у значенні, наведеному в Законі України „Про рекламу”.

3. Зовнішня реклама розміщується в населених пунктах Старосинявської селищної ради на підставі рішення виконавчого комітету Старосинявської селищної ради про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами.

Видача (відмова у видачі, переоформлення, видача дубліката, анулювання) дозволу на розміщення зовнішньої реклами здійснюється відповідно до Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності".

Плата за видачу зазначених дозволів не справляється.

4. Зміст реклами здійснюється українською мовою.

Знаки для товарів та послуг наводяться у рекламі у тому вигляді, в якому їм надана правова охорона в Україні відповідно до законодавства.

5. На територіях, будинках і спорудах зовнішня реклама розміщується за згодою їх власників або уповноважених ними органів (осіб) з урахуванням архітектурних, функціонально-планувальних, історико-культурних чинників, типології елементів місцевого середовища та з додержанням правил благоустрою території населених пунктах Старосинявської селищної ради.

6. Повноваження щодо регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами в населених пунктах Старосинявської селищної ради здійснюють відповідні структурні підрозділи Старосинявської селищної ради (далі - робочий орган).

У своїй діяльності робочий орган залучає інші підрозділи селищної ради для участі у вирішенні поточних питань в межах іх повноважень.

Робочий орган не може виступати заявником на розміщення зовнішньої реклами та одержувати дозвіл.

У процесі регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами робочим органом залучаються на громадських засадах представники об’єднань громадян та об’єднань підприємств, які провадять діяльність у сфері реклами.

7. До повноважень робочого органу належать:

7.1. розгляд заяв розповсюджувачів зовнішньої реклами на надання дозволу, внесення змін у дозвіл, переоформлення дозволу та продовження строку його дії;

7.2. надання, у разі потреби, розповсюджувачам зовнішньої реклами містобудівних умов та обмежень на опрацювання проектно-технічної документації для розташування складних (дахових) рекламних засобів;

7.3. прийняття рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, або про відмову в установленні такого пріоритету;

7.4. підготовка проекту рішення виконавчого комітету селищної ради щодо надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами чи про відмову у його наданні;

7.5. підготовка проекту рішення виконавчого комітету селищної ради щодо анулювання дозволу на розміщення зовнішньої реклами;

7.6. підготовка проекту рішення виконавчого комітету селищної ради щодо демонтажу рекламних засобів, розміщених самовільно та з порушенням вимог цього Порядку;

7.7. видача дозволів на розміщення зовнішньої реклами на підставі рішення виконавчого комітету селищної ради;

7.8. укладення договорів про тимчасове користування місцями розташування рекламного засобу (пріоритет);

7.9. укладення договорів про надання у користування місць для розміщення рекламного засобу;

7.10. укладення договорів на розміщення тимчасових виносних спеціальних конструкцій (штендерів);

7.11. ведення інформаційного банку даних місць розташування рекламних засобів, плану їх розміщення та надання в установленому порядку інформації для оновлення даних містобудівного кадастру населеного пункту селищної ради;

7.12. організація інвентаризації рекламних засобів та, у разі необхідності, підготовка документів для проведення демонтажу рекламних засобів у встановленому порядку;

7.13. організація розміщення соціальної реклами серед розповсюджувачів в порядку, визначеному п. 34 цього Порядку;

7.14. здійснення перевірки надходження плати за укладеними договорами;

7.15. подання обласному управлінню Держпродспоживслужби матеріалів про порушення порядку розповсюдження та розміщення реклами;

7.16. проведення розрахунку розміру плати за користування місцями, які надаються розповсюджувачам зовнішньої реклами.

Робочий орган здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.

8. Для одержання дозволу заявник подає робочому органу заяву встановленої форми (додаток 4 до Порядку).

До заяви додаються:

- фотографія або комп’ютерний макет місця (розміром не менш як 6х9 сантиметрів), на якому планується розташування рекламного засобу (додаток 5 до Порядку);

- ескіз рекламного засобу з конструктивним рішенням;

9. Під час подання заяви адміністратор центру адміністративних послуг перевіряє та приймає повний пакет документів, надає заявнику їх опис та направляє документи робочому органу протягом одного-двох робочих днів. Адміністратор підтверджує наявність юридичної особи, фізичної особи-підприємця в реєстрі шляхом внесення відмітки на заяві встановленого зразка.

За наявності документів, передбачених пунктом 8 цього Порядку, відомості про заяву в той же днень реєструються робочим органом в журналі реєстрації заяв та дозволів на розміщення зовнішньої реклами (далі - журнал реєстрації), який ведеться в довільній формі.

Журнал повинен бути прошитий, а його сторінки пронумеровані. На останній сторінці журналу робиться запис про кількість сторінок, який засвідчується підписом керівника робочого органу, скріпленим печаткою.

Робочий орган протягом двох робочих днів з дати реєстрації заяви перевіряє місце розташування рекламного засобу, зазначене у заяві, на предмет наявності на це місце зареєстрованого в установленому порядку дозволу.

У разі прийняття рішення про відмову у видачі дозволу робочий орган надсилає заявникові вмотивовану відповідь із зазначенням підстав, передбачених законом.

Строк видачі дозволу або надання письмового повідомлення про відмову у його видачі становить 10 робочих днів з дня прийняття відповідного рішення.

11. Виключено.

12. Виключено.

13. Виключено.

14. Дозвіл погоджується з:

- власником місця або уповноваженим ним органом (особою), якщо місце розміщення засобу зовнішньої реклами знаходиться у комунальній власності;

- відділом (сектором) архітектури та містобудування щодо можливості розташування рекламного засобу на запропонованому місці з урахуванням архітектурних, функціонально-планувальних чинників, типології елементів місцевого середовища;

- Мінкультури – у разі розміщення зовнішньої реклами на пам’яткахнаціонального значення, в межах охоронних зон цих пам’яток, історичних ареалів населених місць;

- утримувачем інженерних комунікацій - у разі розміщення зовнішньої реклами в межах охоронних зон цих комунікацій;

- Укравтодором або власниками автомобільних доріг та Національною поліцією - у разі розміщення зовнішньої реклами у межах смуги відведення автомобільних доріг;

Перелік органів та осіб, з якими погоджується видача дозволу, є вичерпним.

Погодження дійсне протягом строку дії дозволу.

Дії щодо отримання зазначених погоджень вчиняються робочим органом без залучення заявника протягом строку, встановленого для отримання дозволу.

Відмова у погодженні дозволу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.

Розміщення рекламної конструкції на приватній або державній власності потребує погодження селищної ради.

15. Під час надання дозволу втручання у форму рекламного засобу та зміст реклами забороняється.

16. Робочий орган протягом не більш як 5 робочих днів з дати одержання належним чином оформлених двох примірників дозволу розглядає заяву, готує і подає виконавчому органу селищної ради пропозиції та проект відповідного рішення.

17. Виконавчий комітет селищної ради приймає рішення про надання дозволу або про відмову у його наданні.

У разі прийняття рішення про надання дозволу керівник селищної ради протягом п'яти робочих днів підписує обидва примірники дозволу та скріплює їх печаткою.

Перший примірник дозволу видається заявникові, а другий - залишається робочому органу для обліку та контролю. Видача дозволу реєструється в журналі реєстрації.

Рішення про відмову у наданні дозволу надсилається робочим органом заявникові протягом 10 робочих днів з дати його прийняття.

18. Одночасно із видачею дозволу між селищною радою та заявником укладається договір про надання у користування місць для розміщення рекламного засобу за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку. Підставою для нарахування та внесення розповсюджувачем зовнішньої реклами відповідної плати є укладений договір про надання у користування місць для розміщення зовнішньої реклами.

19. У наданні дозволу може бути відмовлено у разі, коли:

19.1. оформлення поданих документів не відповідає встановленим вимогам;

19.2. у поданих документах виявлені завідомо неправдиві відомості;

19.3. у заявника зафіксовані згідно з цими Правилами самовільно встановлені конструкції зовнішньої реклами;

19.4. у розповсюджувача зовнішньої реклами наявна заборгованість перед селищним бюджетом з проплати коштів за тимчасове користування місцями розташування рекламного засобу.

Перелік підстав для відмови у наданні дозволу є вичерпним. Рішення про відмову у наданні дозволу може бути оскаржене в порядку, встановленому законодавством.

20. Дозвіл надається строком на п’ять років, якщо менший строк не зазначено у заяві.

21. Виданий у встановленому порядку дозвіл є підставою для розміщення зовнішньої реклами та виконання робіт, пов’язаних з розташуванням рекламного засобу.

22. Розповсюджувач зовнішньої реклами зобов’язаний встановити рекламний засіб протягом 30 днів після прийняття виконавчим комітетом селищної ради рішення про надання дозволу. Після встановлення рекламного засобу власник рекламного засобу в 5-ти денний термін надає робочому органу фотокартку місця розташування рекламного засобу (розміром не менш як 6х9 сантиметрів). Роботи зі встановлення рекламного засобу вважаються завершеними після відновлення газонів та асфальтного покриття в разі, якщо вони були порушенні під час встановлення.

23. У разі належної експлуатації спеціальної конструкції та повної оплати за тимчасове користування місцем розміщення зовнішньої реклами робочий орган здійснює переоформлення дозволу, продовжує строк дії, вносить зміни у дозвіл.

24. Якщо протягом строку дії дозволу виникла потреба у зміні технологічної схеми рекламного засобу, розповсюджувач зовнішньої реклами звертається до робочого органу через управління адміністративних послуг з письмовою заявою у довільній формі про внесення відповідних змін у дозвіл та у договір про надання у користування місць для розміщення рекламного засобу.

До заяви додається:

- технічна характеристика змін у технологічній схемі рекламного засобу;

- фотокартка рекламного засобу та ескіз із конструктивним рішенням.

При цьому під зміною технологічної (конструктивної) схеми рекламного засобу розуміється зміна його зовнішнього вигляду, у тому числі типу, окремих конструктивних елементів, без зміни його місця розташування.

Робочий орган протягом 5 робочих днів з дати реєстрації заяви готує проект рішення та виносить на розгляд виконавчого комітету селищної ради. Після прийняття відповідного рішення, протягом 10 робочих днів вносить зміни у дозвіл та у договір про надання у користування місць для розміщення рекламного засобу.

Відмова у зміні технологічної схеми рекламного засобу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.

25. У разі зміни містобудівної ситуації, проведення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування рекламного засобу, які зумовлюють необхідність зміни місця розташування рекламного засобу, робочий орган у семиденний строк письмово повідомляє про це розповсюджувача зовнішньої реклами. У десятиденний строк з початку зміни містобудівної ситуації, реконструкції, ремонту, будівництва робочий орган надає розповсюджувачу зовнішньої реклами інформацію про інше рівноцінне місце.

У разі досягнення згоди щодо нового місця розташування рекламного засобу робочий орган видає відповідне розпорядження та вносить зміни у дозвіл та у договір про надання у користування місць для розміщення рекламного засобу.

Розповсюджувач зовнішньої реклами повинен отримати погодження на нове місце в утримувачів інженерних комунікацій - у разі розміщення зовнішньої реклами в межах охоронних зон цих комунікацій.

Розповсюджувач зовнішньої реклами зобов'язаний перенести рекламний засіб на нове місце не пізніше ніж у місячний термін після внесення змін у дозвіл та у договір про надання у користування місць для розміщення рекламного засобу.

Відшкодування витрат, пов'язаних з демонтажем та монтажем рекламного засобу на новому місці, здійснюється відповідно до договору з власником місця розташування рекламного засобу.

Плата за надання робочим органом послуг, пов’язаних із зміною місця розташування рекламного засобу, не справляється. Строк дії дозволу продовжується на час, необхідний для вирішення питання про надання рівноцінного місця. Після закінчення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування рекламного засобу розповсюджувач зовнішньої реклами має пріоритетне право на розташування рекламного засобу на попередньому місці.

26. Строк дії дозволу продовжується на підставі заяви, яка подається робочому органу через центр надання адміністративних послуг розповсюджувачем зовнішньої реклами у довільній формі не пізніше ніж за один місяць до закінчення строку дії дозволу.

Продовження дії дозволу оформляється відповідним наказом керівника робочого органу.

У випадку прострочення терміну подачі заяви на продовження строку дії дозволу розповсюджувач зовнішньої реклами оформляє новий дозвіл у встановленому цими Правилами порядку.

Продовження строку дії дозволу є правом, а не обов’язком робочого органу.

Розповсюджувачу зовнішньої реклами у продовженні дозволу може бути відмовлено:

- при наявності заборгованості за користування місцями, що знаходяться в комунальній власності відповідно до договору про надання у користування місць для розміщення рекламного засобу;

- при наявності згідно з цими Правилами самовільно встановлених конструкцій зовнішньої реклами.

У такому ж порядку продовжується строк дії дозволів, наданих до набрання чинності цим Порядком.

Відмова у продовженні строку дії дозволу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.

27. У разі набуття права власності на рекламний засіб іншою особою дозвіл підлягає переоформленню.

Особа, яка набула право власності на рекламний засіб, протягом одного місяця з дня виникнення права власності (користування) рекламним засобом звертається до робочого органу через центр надання адміністративних послуг із заявою у довільній формі про переоформлення дозволу.

До заяви додається:

- документ, який засвідчує право власності (користування) на рекламний засіб (договір купівлі-продажу рекламних конструкцій);

- письмове погодження власника місця розташування рекламного засобу або уповноваженого ним органу (особи);

- оригінал зареєстрованого дозволу.

У разі відсутності зауважень до поданих заявником документів робочий орган протягом п'яти робочих днів з дати подання заяви видає відповідне розпорядження та вносить зміни у дозвіл з одночасним укладанням договору про надання у користування місць для розміщення рекламного засобу. Переоформлення дозволу фіксується в журналі реєстрації дозволів.

Відмова у переоформленні дозволу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.

28. Дозвіл анулюється до закінчення строку дії на підставі рішення виконавчого комітету селищної ради з наступних підстав:

28.1. за письмовою заявою розповсюджувача зовнішньої реклами;

28.2. у разі неможливості зміни місця розташування рекламного засобу при отриманні письмової відмови власника місця розташування рекламного засобу;

28.3. недосягнення згоди щодо нового місця розташування рекламного засобу у разі зміни містобудівної ситуації;

28.4. у разі невикористання місця розташування рекламного засобу безперервно протягом шести місяців або непереоформлення дозволу в установленому порядку;

28.5. у разі невстановлення рекламного засобу (незавершення робіт зі встановлення рекламного засобу) або ненадання фотозвіту в терміни, визначені в п. 22 даного Порядку;

28.6. наявності у розповсюджувача зовнішньої реклами заборгованості перед селищним бюджетом з проплати коштів за користування місцями для розміщення рекламних засобів протягом трьох місяців поспіль;

28.7. у разі, коли технічний стан рекламного засобу створює загрозу життю або здоров'ю людей та/або заподіяння шкоди (майнової чи немайнової) третім особам;

28.8. у разі невиконання розповсюджувачем зобов’язань, що призвело до розірвання договору тимчасового користування місцем розміщення засобу зовнішньої реклами;

28.9. у разі не перенесення рекламного засобу на нове місце не пізніше ніж у місячний термін після внесення змін у дозвіл та у договір про надання у користування місць для розміщення рекламного засобу при зміні містобудівної ситуації;

28.10. встановлений рекламний засіб не відповідає поданому ескізу рекламного засобу з конструктивним рішенням виду, розмірів (ширина*висота*кількість площин) рекламного засобу;

28.11. систематичного порушення Правил розміщення зовнішньої реклами та Правил благоустрою населених пунктів Старосинявської селищної ради.

Робочий орган також анулює дозвіл з підстав, зазначених у Законі України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”.

Рішення про анулювання дозволу фіксується в журналі реєстрації та надсилається робочим органом розповсюджувачу зовнішньої реклами.

Рішення про анулювання дозволу може бути оскаржене у порядку, встановленому законодавством.

29. Плата за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що перебуває у комунальній власності, встановлюється у порядку, визначеному виконавчим комітетом, а місцем, що перебуває у державній або приватній власності, - на договірних засадах з його власником або уповноваженим ним органом (особою). При цьому площа місця розташування рекламного засобу визначається як сума площі горизонтальної проекції рекламного засобу на це місце та прилеглої ділянки завширшки 0,5 метра за периметром горизонтальної проекції цього засобу. Для неназемного та недахового рекламного засобу площа місця дорівнює площі вертикальної проекції цього засобу на уявну паралельну їй площину.

30. Розмір плати за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу не може встановлюватися в залежності від змісту реклами.

31. Розповсюджувач зовнішньої реклами не звільняється від плати за тимчасове користування місцем для розташування рекламного засобу при відсутності рекламної конструкції на місці згідно з відповідним дозволом.

32. Розміщення штендерів відбувається за рішенням керівника робочого органу на підставі розпорядження на безоплатне розміщення тимчасових виносних спеціальних конструкцій (штендерів).

Для отримання дозволу на розміщення тимчасових виносних спеціальних конструкцій (штендерів) заявник подає заяву робочому органу через центр надання адміністративних послуг.

До заяви додаються:

- фотокартка або комп’ютерний макет місця (розміром не менш як 6х9 сантиметрів), на якому планується розташування рекламного засобу, та ескіз рекламного засобу з конструктивним рішенням.

33. Зовнішня реклама повинна відповідати таким вимогам:

33.1. розміщуватися з додержанням вимог техніки безпеки, зазначених у пунктах 37, 47-52 цього Порядку;

33.2. розміщуватися із забезпеченням видимості дорожніх знаків, світлофорів, перехресть, пішохідних переходів, зупинок транспорту загального користування та не відтворювати зображення дорожніх знаків;

33.3. освітлення зовнішньої реклами не повинно засліплювати учасників дорожнього руху, а також не повинно освітлювати квартири житлових будинків;

33.4. фундаменти наземних стаціонарних конструкцій на вимогу робочого органу можуть бути заглиблені в грунт з відновленням твердого покриття, трав’яного покрову та виконанням у повному обсязі інших робіт з відновлення благоустрою місця розташування рекламного засобу власником рекламного засобу;

33.5. відхилення від вищезазначеної вимоги в частині заглиблення фундаменту рекламного засобу можливе виключно у випадку, якщо таке заглиблення є технічно небезпечним у зв'язку з розміщенням під поверхнею місця розташування рекламного засобу ліній тепло-, енерго- водопостачання, комунікаційних засобів тощо. У такому випадку частина фундаменту, що виступає над поверхнею землі, повинна бути декоративно оформлена з урахуванням архітектурних, естетичних та історичних чинників, притаманних міському середовищу (квітник, лавка тощо);

33.6. на опорах наземної зовнішньої реклами, що розміщується вздовж проїжджої частини вулиць і доріг, за вимогою Національної поліції наноситься вертикальна дорожня розмітка із світлоповертаючих матеріалів заввишки до 2 метрів від поверхні землі;

33.7. нижній край зовнішньої реклами, що розміщується над проїжджою частиною вулиць і доріг, у тому числі на мостах, естакадах тощо, повинен розташовуватися на висоті не менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття;

33.8. у місцях, де проїжджа частина вулиці межує з цоколями будівель або огорожами, зовнішня реклама може розміщуватися в одну з фасадами будівель або огорожами лінію;

33.9. тимчасові виносні спеціальні конструкції (штендера) розміщуються виключно під час роботи підприємств (організацій), що рекламують свої товари (послуги) та розміщуються на відстані не більше 3 м від входу в приміщення і не повинні перешкоджати руху пішоходів;

33.10. тимчасові виносні спеціальні конструкції (штендера) повинні мати загальну площу не більше 1,5 м2;

33.11. тимчасові виносні спеціальні конструкції (штендера) мають встановлюватись відповідно до розпорядження керівника робочого органу у чітко визначеному місці, яке визначається фотофіксацією з прив’язкою до будівлі (споруди) або інших об’єктів благоустрою;

33.12. забороняється розміщення тимчасових виносних спеціальних конструкцій (штендерів) на пішохідних доріжках, тротуарах та алеях, якщо це перешкоджає вільному руху пішоходів;

33.13. забороняється кріплення тимчасових виносних спеціальних конструкцій (штендерів) додатковими засобами до об’єктів благоустрою та зелених насаджень, в поверхню тротуарів та газонів;

33.14. забороняється розміщення тимчасових виносних спеціальних конструкцій (штендерів) на зупинках громадського транспорту.

34. За зверненням робочого органу до розповсюджувачів зовнішньої реклами соціальна реклама на поверхнях рекламних засобів розміщується ними безкоштовно з укладенням додаткової угоди до договору про надання у користування місць для розміщення рекламного засобу.

За період розміщення соціальної реклами оплата за місце розміщення рекламного засобу з розповсюджувача зовнішньої реклами не справляється.

35. Забороняється розташовувати рекламні засоби:

35.1. на пішохідних доріжках та алеях, якщо це перешкоджає вільному руху пішоходів;

35.2. на висоті менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття, якщо їх рекламна поверхня виступає за межі краю проїжджої частини;

35.3. на конструкціях дорожніх знаків, світлофорів, деревах;

35.4. методом наклеювання на поверхнях елементів вуличного обладнання, будівель і споруд;

35.5. в інших випадках відповідно до чинного законодавства.

36. Розміщення зовнішньої реклами на пам’ятках історії та архітектури і в межах зон охорони таких пам’яток, в межах об'єктів природно-заповідного фонду дозволяється за погодженням з управління культури, національностей, релігій та туризму Хмельницької обласної державної адміністрації або Державним управлінням охорони навколишнього природного середовища в Хмельницькій області.

37. Розроблення необхідної технічної документації, монтаж (демонтаж) рекламного засобу здійснюється спеціалізованими підприємствами.

38. Реклама алкогольних напоїв та тютюнових виробів, знаків для товарів і послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої та тютюнові вироби має відповідати вимогам чинного законодавства України.

39. Демонтаж спеціальних конструкцій є засобом усунення порушень порядку розміщення реклами в населеному пункті відповідно до діючих на момент демонтажу нормативно-правових актів та формою самозахисту територіальної громади у розумінні статті 19 Цивільного кодексу України.

40. Демонтаж спеціальної конструкції не передбачає переходу права власності на неї до об’єднаної територіальної громади та/або комунальних підприємств селищної ради.

41. Демонтаж рекламного засобу проводиться силами комунальних підприємств селищної ради або балансоутримувачем місця розташування рекламної конструкції.

У разі необхідності під час проведення демонтажу можуть бути присутні: власник спеціальної конструкції, представники служб, що експлуатують інженерні мережі.

Демонтаж рекламного засобу здійснюється у наступних випадках:

а) у разі неможливості встановити власника (законного користувача) рекламного засобу, у тому числі у випадках відсутності маркування на рекламному засобі, а також при виявленні безхазяйних рекламних засобів;

б) разі виявлення самовільно розміщених рекламних засобів;

в) у разі, коли термін дії дозволу на розміщення рекламного засобу закінчився і не був продовжений або анульований на підставі рішення виконавчого комітету міської ради. Розповсюджувач зовнішньої реклами зобов’язаний у десятиденний термін демонтувати спеціальну конструкцію з моменту появи такого юридичного факту;

г) у разі невідповідності технічних характеристик рекламного засобу та місця його встановлення виданому дозволу на розміщення зовнішньої реклами;

д) в інших випадках, передбачених договором про надання в користування місць для розміщення рекламного засобу і є єдиними для всіх розповсюджувачів реклами.

42. Демонтаж спеціальних конструкцій, які розташовані на об’єктах комунальної власності, з підстав, наведених у п.41, здійснюється на підставі рішення виконавчого комітету Старосинявської селищної ради (за виключенням тимчасових виносних спеціальних конструкцій, що демонтовуються на підставі рішення робочого органу згідно розпорядження керівника робочого органу). Демонтаж спеціальної конструкції для розміщення рекламного засобу, власник якої уклав договір з робочим органом, здійснюється на умовах визначених договором.

43. У разі, коли технічний стан рекламного засобу створює загрозу життю або здоров'ю людей та/або заподіяння шкоди (майнової чи немайнової) третім особам, демонтаж проводиться за рішенням керівника робочого органу терміново силами комунальних підприємств селищної ради.

44. Про проведений демонтаж спеціальної конструкції складається Акт проведення демонтажу спеціальних конструкцій, який підписується представниками робочого органу, комунальних підприємств селищної ради та іншими особами, що були присутні при проведенні демонтажу.

До акта додається в обов’язковому порядку фотофіксація місця розташування спеціальної конструкції до і після демонтажу.

Акт проведення демонтажу складається у 3-х примірниках, один з яких залишається у робочого органу, другий — у комунальних підприємств селищної ради, третій передається власнику демонтованої спеціальної конструкції одразу після складання такого акта у випадку його присутності.

У разі відсутності власника спеціальної конструкції або його відмови від підписання акта демонтажу, про що робиться відповідна відмітка, третій примірник акта комунальні підприємства селищної ради у 5 (п’яти) денний термін надсилають поштою за місцезнаходженням власника рекомендованим листом (якщо встановлено його місцезнаходження).

Якщо місцезнаходження власника невідоме, комунальні підприємства селищної ради у цей же термін повідомляють про проведений демонтаж та місцезнаходження спеціальної конструкції Національну поліцію (за місцем демонтажу спеціальної конструкції).

Після проведення демонтажу комунальними підприємствами селищної ради складається наступний комплект документів:

- акт виконаних робіт з демонтажу спеціальної конструкції із зазначенням характеру робіт та їх вартості;

- калькуляція вартості витрат за виконані роботи по демонтажу.

45. Компенсація витрат комунальних підприємств селищної ради, які проводили демонтаж спеціальної конструкції, покладається на власника (законного користувача) демонтованої спеціальної конструкції на підставі виставленого рахунку та акта виконаних робіт по демонтажу, які надсилаються власнику в обов’язковому порядку у 5 (п’яти) денний термін з дати демонтажу.

Власник спеціальних конструкцій може повернути собі демонтовані спеціальні конструкції після звернення до комунальних підприємств селищної ради на підставі таких документів:

а) заяви на ім'я керівника робочого органу про повернення демонтованої спеціальної конструкції;

б) документа, що підтверджує право власності (інше майнове право) на конкретну демонтовану спеціальну конструкцію;

в) документа, що підтверджує оплату витрат комунальних підприємств селищної ради, пов'язаних з демонтажем спеціальних конструкцій, транспортуванням та їх зберіганням.

46. Облік і тимчасове зберігання демонтованих спеціальних конструкцій здійснюється у встановленому порядку комунальними підприємствами селищної ради.

Демонтована спеціальна конструкція зберігається у спеціально відведених для цього місцях (сховищах, складах тощо).

Після закінчення тримісячного терміну зберігання примусово демонтованих об’єктів, власники яких не звернулись за їх поверненням або не сплатили вартості демонтажу, доставки та зберігання, таке майно визнається безхазяйним і переходить у власність Старосинявської об’єднаної територіальної громади.

47. Розташування дахових рекламних засобів забороняється без попередньої технічної експертизи спеціалізованих підприємств, установ та організацій.

Розташування спеціальних конструкцій на фасадах будинків (будівель) та споруд має здійснюватися з дотриманням структурної побудови фасадів без пошкодження елементів архітектури.

Підключення рекламних засобів до існуючих мереж зовнішнього освітлення здійснюється відповідно до вимог, передбачених законодавством.

48. На територіях, будинках і спорудах зовнішня реклама розміщується за згодою їх власників або уповноважених ними органів (осіб) з урахуванням архітектурних, функціонально-планувальних, історико-культурних чинників, типології елементів місцевого середовища та з додержанням правил благоустрою населених пунктів Старосинявської селищної ради.

49. Розташування рекламних засобів у межах охоронних зон інженерних комунікацій дозволяється за погодженням з утримувачем зазначених комунікацій.

Розповсюджувачі зовнішньої реклами зобов’язані:

а) надавати вільний доступ до комунікацій для їх ремонту та обслуговування (при необхідності демонтувати конструкцію на час проведення таких робіт);

б) у разі виникнення аварійної ситуації або необхідності термінового доступу до комунікацій – за зверненням утримувача комунікацій протягом не більше ніж 5 годин демонтувати рекламну конструкцію (на час проведення робіт) за власні кошти або відшкодувати витрати на демонтаж утримувачу комунікацій;

в) після закінчення робіт встановити конструкцію на попереднє місце та відновити благоустрій території.

У випадку, якщо термін проведення ремонтних робіт тривав більше 15 днів, розповсюджувач зовнішньої реклами має право звернутись до робочого органу з метою коригування плати за користування місцем розміщення рекламного засобу, надавши підтвердження терміну проведення робіт (лист утримувача комунікацій).

50. Розташування рекламних засобів на перехрестях, біля дорожніх знаків, світлофорів, пішохідних переходів та зупинок транспорту загального користування дозволяється за погодженням з Національною поліцією.

51. Рекламні засоби забезпечуються маркуванням у вигляді таблички розміром 20см х30см на каркасі рекламного засобу із зазначенням найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номера його телефону, дати видачі дозволу та строку його дії.

52. Відстань між наземними рекламними засобами, встановленими вздовж проїзної частини вулиць і доріг (на одній стороні проїзду, вулиці, магістралі, одному розділовому газоні тощо і призначеними для огляду з одного напрямку), повинна бути не менше 30-50 м для рекламних засобів розміром поверхні 3х6 м, не менше 5 метрів – для рекламних засобів розміром поверхні 1,2х1,8 м, 1,5х2,15 м, що обумовлено необхідністю забезпечення нормального сприйняття інформації та оптимальної схеми підключення рекламних засобів до електричних мереж. Встановлені у створі рекламні засоби не повинні відрізнятися за розміром рекламної площини та конструктивним рішенням.

53. У разі порушення порядку розповсюдження та розміщення реклами робочий орган, який здійснює контроль за додержанням цих Правил, звертається до розповсюджувача зовнішньої реклами з вимогою усунення порушень у визначений строк.

У разі невиконання цієї вимоги робочий орган подає інформацію до Головного управління Держпродспоживслужби у Хмельницькій області.

54. Заявник або власник рекламного засобу:

54.1. виконує роботи з розташування рекламного засобу без пошкодження архітектурних деталей, конструктивних елементів будинків (будівель) та споруд, підземних та наземних комунікацій, елементів благоустрою та з поновленням фітодизайну прилеглої ділянки;

54.2. забезпечує відповідність рекламного засобу дозволу, державним стандартам, нормам і правилам конструктивної міцності, електротехнічної та експлуатаційної безпеки;

54.3. відповідає за безпеку при проведенні робіт з монтажу та демонтажу рекламного засобу, експлуатацію і утримання їх у належному санітарно-технічному стані (у разі його відсутності - власник місця розташування або уповноважений ним орган (особа).

55. Відповідальність за технічний стан рекламних засобів, порушення вимог техніки безпеки під час розташування та експлуатації рекламних засобів несе розповсюджувач зовнішньої реклами згідно із законодавством.

56. Розповсюджувач зовнішньої реклами, винний у порушенні цього Порядку, несе відповідальність згідно із законодавством.

57. Контроль за додержанням цього Порядку здійснює Старосинявська селищна рада (робочий орган).

Перехідні положення

 

1. Перехідний період для модернізації та зменшення кількості рекламних засобів встановити терміном 1 (один) рік з дня набуття чинності Порядку розміщення зовнішньої реклами.

2.  При виконанні модернізації рекламних засобів продовжувати дозвіл на розміщення рекламного засобу на 5 років.

3. Після прийняття даного Порядку всі надані дозволи на розміщення зовнішньої реклами діють до терміну визначеного в дозволі. Після закінчення терміну дії дозволів, отриманих до набуття чинності даного Порядку, такі дозволи продовжуються за процедурою, визначеною даним Порядком.

 

 

Керуюча справами виконкому О. О. Бондарчук

 

Начальник відділу комунального

майна, житлово-комунального господарства

та інфраструктури В. І. Мельник

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

до Порядку розміщення зовнішньої

реклами в населених пунктах

Старосинявської селищної ради,

затвердженого рішенням виконкому

від „29” травня 2020 р. № 02/2020

 

 

 

Порядок

визначення розміру плати за користування місцями, які перебувають у комунальній власності та надаються розповсюджувачам зовнішньої реклами для розташування спеціальних конструкцій

 

1. Розмір плати за користування місцями, які перебувають у комунальній власності та надаються розповсюджувачам зовнішньої реклами для розташування спеціальних конструкцій (далі – розмір плати) визначається, виходячи з базових тарифів.

Розмір плати не враховує податок на додану вартість та інші податки, збори та обов’язкові платежі, які повинні нараховуватись окремо відповідно до чинного законодавства.

2. Види та типи рекламних засобів.

2.1. До основних видів зовнішньої реклами відносяться:

Стаціонарні рекламні засоби – рекламні засоби, які розташовуються у спосіб, що не передбачає можливості їх переміщення без відокремлення конструктивних елементів (опор, фундаментів, кронштейнів тощо), котрі забезпечують фіксацію рекламного засобу у місці його розташування.

Стаціонарні рекламні засоби поділяються на наземні, навісні та такі, що розташовуються на будинках і спорудах.

Тимчасові рекламні засоби – рекламні засоби, конструктивне рішення яких передбачає можливість їх вільного переміщення з визначеного місця розташування. До тимчасових рекламних засобів належать, зокрема, виносні щитові конструкції.

2.2.Типи рекламних засобів:

Брендмауери – навісні рекламоносії, які виконуються у вигляді банерів, панно, будівельних декоративно-сітчатих огороджень, плакатів гіперформату в жорсткому каркасі, розташовуються на фасадах будинків, споруд або закріплюються на будівельних конструкціях лісів та прикривають будинки, споруди, які ремонтуються, реконструюються, будуються чи демонтуються.

Бек-лайт – стаціонарна наземна конструкція формату 3х4 м. Можуть бути як однобічні так і двобічні.

Виносні щитові конструкції (штендери) – тимчасові рекламні засоби, які встановлюються на вулиці фізичними або юридичними особами, що рекламують свої товари, продукцію, послуги, виключно під час роботи особи-розповсюджувача та у безпосередній близькості від її місця розташування.

Дахові конструкції – різноманітні об’ємні або плоскі установки, розташовані повністю або частково вище рівня карнизу споруди (будинку) або на даху.

Індивідуальний рекламний засіб – розроблений за індивідуальним проектним рішенням ліцензійною організацією, не відноситься до жодного з перелічених рекламних засобів.

Пілар – наземний стаціонарний рекламний засіб, що у горизонтальному розрізі є рівностороннім тригранником з вгнутими всередину чи випуклими сторонами, як правило, розміром 3х1,4 м.

Пілон – наземний стаціонарний рекламний засіб у вигляді плоскої або випуклої вертикальної стели з двома рекламними поверхнями розміром 2,8х1,4 м чи 3х1,5 м.

Cіті-лайт – об’єкт зовнішньої реклами, який представляє собою стенд (короб) з розміром однієї рекламної площини 1,2х1,8 м чи 1,5х2,15 м. Сіті-лайт розміщується як конструкція, так і на опорі.

Світлодіодний екран (електронне табло) – призначений для відтворення зображення на площині екрану за рахунок випромінювання світла світлодіодів, ламп інших джерел світла.

Скрол – динамічний окремо стоячий рекламний засіб із зміною зображень. Дозволяє послідовно демонструвати від 3-х до 12-ти зображень на одній поверхні (3,7х2,7 м; 3,14х2,2 м).

Біг борд – наземна рекламна конструкція формату 3х6 м. Технічно можуть бути з різними кількостями сторін.

Тривіжин (призматрон) – вдосконалений варіант біг борду, з тригранними призмами, що повертаються та дозволяють розмістити три рекламних зображення.

Тріедр – (тригранний сіті-лайт) – розміщення даного типу здійснюється аналогічно до розміщення конструкції типу “сіті-лайт”.

Трол – навісний стаціонарний рекламний засіб (перетяжка над дорогою) (3,5х0,5 м; 5х1 м). Банерна тканина з великою кількістю люверсів (кожні 5-15 сантиметрів по периметру) закріплюється над проїзною частиною упоперек руху транспорту та/або пішоходів над поверхнею вулиць, доріг, тротуарів тощо. 

Реклама на елементах благоустрою – рекламні засоби, розміщені на конструкціях інженерних споруд, інших елементах благоустрою, які використовуються як рекламоносії, в тому числі на урнах, лавах, телефонних кабінах, малих архітектурних формах, нестаціонарних об’єктах торгівлі (наметах), вуличних меблях тощо.

3. Місячний розмір плати визначається за формулою:

Рпм = Бмс х Пм х Кк, де:

Рпм – місячний розмір плати за місце розміщення зовнішньої реклами;

Бмс – базова місячна ставка розміру плати;

Пм – площа місця розміщення зовнішньої реклами, обчислена в метрах квадратних з округленням до значення десятої частини дробу;

Кк – коригуючий коефіцієнт

4. Базовою місячною ставкою Бмс розміру плати є базова вартості одного квадратного метра землі, визначеної рішенням селищної ради щодо затвердження грошової оцінки земель населених пунктів Старосинявської селищної ради, та яка діє на день проведення розрахунку (із заокругленням до цілого числа у більшу сторону).

5. Коригуючий коефіцієнт Кк залежить від кількості рекламних площин:

Кількість площин

Одна

Дві

Три

Чотири

Більше чотирьох

Кк

1,0

2,0

3,0

4,0

6,0

6. Місячний розмір плати підвищується:

- на 100 % при розміщенні конструкції для зовнішньої реклами на опорах вуличної освітлювальної мережі для розміщення транспарантів-перетяжок, що встановлюються над проїжджою частиною вулиць та шляхів;

7. Місячний розмір плати понижується на 50% при розміщенні:

- кронштейнів рекламних засобів на стінах будівель, будинків, споруд та дорожніх металевих огородженнях;

- електронних табло, рядків що біжать, лазерних установок на площині екрана, телеекрани;

- світлових художньо-просторових рекламних композицій (неон, світловий шнур);

- концертної, театральної, гастрольної зовнішньої реклами та реклами виставок товарів та послуг.

8. Місячний розмір плати понижується до 75% при розміщенні спеціальних конструкцій типу „сіті-лайт”.

9. Для розміщення штендерів, якщо розмір місця їх розміщення горизонтальної проекції рекламного засобу не перевищує два квадратних метра, плата не встановлюється і не залежить від місця встановлення (прилегла чи прибудинкова територія).

10. Розмір плати за користування місцями розташування тимчасових натяжних рекламних засобів на дорожніх металевих огородженнях під час проведення масових рекламних заходів видовищного, споживчого, культурно-просвітницького, соціального та спортивного характеру встановлюється в розмірі 50 гривень за добу за кожне місце при розміщенні до 10 рекламних засобів і визначається відповідним договором, що укладається з організаторами таких заходів. При розміщенні понад 10 рекламних засобів встановлюється плата 100 гривень за добу за кожне місце.

Договір на розміщення тимчасових натяжних рекламних засобів на дорожніх металевих огородженнях укладається на термін до 30-ти діб.

11. Пільги, відтермінування та розтермінування плати за користування місцями для розміщення зовнішньої реклами не надаються.

Розповсюджувачам реклами, які беруть на себе додаткові зобов'язання по утриманню об'єктів комунальної власності, за рішенням виконавчого комітету може бути установлений зменшений розмір плати за користування місцями для розміщення зовнішньої реклами.

12. Розмір плати, обрахований без податку на додану вартість, без врахування податку на рекламу, є нижньою межею для розрахунків розмірів плати за місце розміщення зовнішньої реклами і при необхідності, встановленої рішенням виконавчого комітету селищної ради, визначається шляхом коригування розміру плати попереднього року на рівень інфляції за цей період.

13. Строк внесення плати визначається в Договорі про надання у користування місць для розміщення рекламного засобу (додаток 2), але не пізніше 25 числа поточного місяця.

14. Несплата платежів протягом трьох місяців з дня закінчення строку платежу є підставою для дострокового анулювання дозволу на розміщення зовнішньої реклами з одночасним розірванням Договору в односторонньому порядку за ініціативою робочого органу.

При цьому з розповсюджувача зовнішньої реклами стягується уся сума заборгованості.

15. Кошти, внесені у вигляді плати за тимчасове користування місцями для розміщення зовнішньої реклами, перераховуються розповсюджувачами зовнішньої реклами до селищного бюджету на рахунок, вказаний у договорах.

 

 

 

Керуюча справами виконкому О. О. Бондарчук

 

Начальник відділу комунального

майна, житлово-комунального господарства

та інфраструктури В. І. Мельник

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

до Порядку розміщення зовнішньої

реклами в населених пунктах

Старосинявської селищної ради,

затвердженого рішенням виконкому

від „29” травня 2020 р. № 02/2020

 

 

ДОГОВІР

про надання у користування місць для розміщення рекламного засобу

 

смт. Стара Синява Реєстраційний № від «_____» ___________20__ р.

 

 

Старосинявська селищна рада, (далі – «Власник») в особі голови ради Здебського Віталія Едуардовича, що діє на підставі Закону України ,,Про місцеве самоврядування в Україні”, з однієї сторони та юридична особа в особі _____________________, що діє на підставі _______________________________________________________________________,

або фізична особа-підприємець, зареєстрована згідно з витягом або випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - "Розповсюджувач"), з другої сторони, уклали цей "Договір" про наступне:

ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

1.1. "Власник" відповідно до дозволу № ________ від ____________, виданого на підставі рішення виконавчого комітету № _____ від _____________________, надає "Розповсюджувачу" в користування місця, які перебувають у комунальній власності, без права зміни їх функціонального призначення, для розміщення спеціальних конструкцій (надалі - місця), згідно з Додатком № 1, який є невід'ємною частиною Договору.

Під користуванням сторони розуміють тимчасове платне використання місця з метою:

а) встановлення на них спеціальних конструкцій, які знаходяться у "Розповсюджувача" на законних підставах та їх використання у формах, незаборонених чинним законодавством, для розміщення зовнішньої реклами;

б) обслуговування спеціальних конструкцій (підтримання в належному стані, наклеювання постерів тощо).

Під спеціальними конструкціями сторони розуміють тимчасові та стаціонарні рекламні засоби (світлові та несвітлові, наземні та неназемні (повітряні), плоскі та об'ємні стенди, щити, панно, транспаранти, троли, таблички, короби, механічні, динамічні, електронні табло, екрани, панелі, тумби, складні просторові конструкції, аеростати, повітряні кулі тощо), які використовуються для розміщення реклами.

1.2. Місця надаються для розміщення тільки тих спеціальних конструкцій, що вказані у Додатку № 1 до цього Договору.

1.3. Місця передаються "Розповсюджувачу" згідно з Актом прийому-передачі (Додаток № 3 до Договору).

 

2. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ

2.1. Даний Договір набирає чинності з “__” _____________ 20___ року та діє до дня закінчення строку дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами (до “__” ___________20___ р. включно).

2.2. Даний Договір може бути продовжений на тих самих умовах тільки за письмовою згодою сторін, шляхом укладення додаткової угоди.

 

3. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН

3.1. "Власник" має право:

3.1.1. Проводити обстеження спеціальних конструкцій та місць розміщення зовнішньої реклами та відповідно до Порядку розміщення зовнішньої реклами в населених пунктах Старосинявської селищної ради направляти "Розповсюджувачу" письмові попередження щодо необхідності усунення виявлених недоліків.

3.1.2. Використовувати на підставі додаткової угоди з "Розповсюджувачем" робочі площини спеціальних конструкцій для розміщення соціальної рекламної інформації, у т.ч. плакатів з інформацією за тематикою міста на безкоштовній основі.

3.1.3. В односторонньому порядку змінювати плату за користування місцями, в порядку, передбаченому чинним законодавством, письмово попередивши "Розповсюджувача" про це за 10 (десять) робочих днів.

3.1.4. Демонтаж спеціальних конструкцій, які розташовані на об’єктах комунальної власності, здійснюється на підставі рішення виконавчого комітету Старосинявської селищної ради за допомогою комунальних підприємств міської ради здійснювати роботи по демонтажу спеціальних конструкцій у випадках:

а) невнесення протягом 3 (трьох) місяців поспіль плати за користування місцями, передбаченої розділом 4 даного Договору;

б) невиконання "Розповсюджувачем" вимог "Власника" щодо звільнення місць, у випадках, передбачених цим Договором;

в) якщо протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту направлення "Власником" письмового повідомлення про зміну містобудівної ситуації "Розповсюджувачем" самостійно не був проведений демонтаж спеціальної конструкції, яка встановлена на місці запланованого проведення ремонту, реконструкції, будівництва;

г) невиконання "Розповсюджувачем" вимог письмових попереджень.

3.1.4.1.При відмові "Розповсюджувача" підписати Акт прийому-передачі місця при демонтажі спеціальної конструкції, Акт з боку "Розповсюджувача" підписується комунальним підприємством, що проводило демонтаж, або представниками "Власника", що були присутні при демонтажі.

3.1.5. Нараховувати та вимагати від "Розповсюджувача" сплати штрафних санкцій за порушення умов даного Договору в розмірі та в порядку, передбаченому чинним законодавством.

3.2. "Власник" зобов'язується:

Передати "Розповсюджувачу" місце для розміщення зовнішньої реклами на підставі Акту прийому-передачі.

Не надавати місця, передані "Розповсюджувачу", в користування іншим особам протягом строку дії даного Договору.

Надавати "Розповсюджувачу" консультації, інформацію, іншу допомогу в підготовці та оформленні необхідних документів з продовження або зміни умов дозволів.

Письмово повідомити "Розповсюджувача" при наявності у "Власника" інформації про майбутнє проведення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування рекламного засобу, які зумовлюють необхідність зміни розташування рекламного засобу, демонтажу спеціальних конструкцій, відступу від цього Договору. У десятиденний термін з початку зміни містобудівної ситуації, проведення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування рекламного засобу надати "Розповсюджувачу" інформацію про інше рівноцінне місце.

За 3 (три) робочих дні письмово повідомити "Розповсюджувача" про намір примусового демонтажу спеціальних конструкцій, у випадках передбачених п.3.1.4 даного Договору.

3.3. "Розповсюджувач" має право:

3.3.1. Вимагати передачі йому по Акту прийому-передачі місць, передбачених Додатком № 1.

3.3.2. Використовувати надані йому місця для розташування на них спеціальних конструкцій з дотриманням положень Договору та Порядку розміщення зовнішньої реклами в населених пунктах Старосинявської селищної ради.

Отримувати у "Власника" необхідну інформацію для розташування рекламного засобу.

3.4. "Розповсюджувач" зобов'язується:

3.4.1. Використовувати місця за цільовим призначенням відповідно до даного Договору та Порядку розміщення зовнішньої реклами в населених пунктах Старосинявської селищної ради.

3.4.2. Відшкодовувати у повному обсязі шкоду, що заподіяна місцю розміщення зовнішньої реклами з вини "Розповсюджувача".

Розміщувати зовнішню рекламу відповідно до вимог Закону України "Про рекламу".

3.4.4. Своєчасно і в повному обсязі здійснювати платежі за користування місцем для розміщення зовнішньої реклами у термін, встановлений даним Договором.

3.4.5. У разі самостійного або вимушеного демонтажу спеціальних конструкцій на місцях, отриманих для користування за цим Договором, у семиденний термін письмово повідомити про демонтаж &