Фото без описуУ рамках місячника санітарної очистки та благоустрою населених пунктів Старосинявської селищної ради, оголошеним селищним головою Віталієм Здебським, організовано прибирання парку біля стадіону ДЮСШ. Працівники комунального підприємства селищної ради «Старосинявський центральний водоканал №1» із керівником Валентином Матіяшем розпочали прибирання з очистки території від сухостою старих ялин та трав, яких виявилося чимало. Обсяги робіт з благоустрою вимагали неабияких зусиль. Щоб облагородити площу, питання виявилося затратним у часі, тому прибирання відбувається в кілька етапів: розчистка сухостою, прибирання території, озеленення.

Наведення належного благоустрою завжди залишається справою благородною, що безпосередньо залежить від усіх мешканців громади. Як кажуть, не там чисто, де прибирають, а там, де не смітять.

Тому кожному варто взяти до уваги, що організації, незалежно від форм власності, громадяни, що мають будинки на правах приватної власності, юридичні і фізичні особи зобов’язані вчасно виконувати прибирання прилеглих та закріплених за ними земельних ділянок (очищення від сміття та бруду, будівельного матеріалу, здійснити побілку дерев, прибирання гілля та ін.), дотримуватися чистоти і підтримувати порядок на всій території селища, утримувати в чистоті і порядку багатоквартирні житлові будинки й інші об’єкти соціального призначення, за що несуть відповідальність відповідно до законодавства, Кодексу України «Про адміністративні правопорушення».  На території селища, у центрах сіл не допускається складування побутового і будівельного сміття, побутових відходів, тари, складування дров, опалого листя в невстановлених для цього місцях, у разі порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою територій населених пунктів передбачається відповідальність – накладення штрафів на громадян від 80 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або 340 грн. мінімального штрафу згідно ст.152 цього Кодексу.

Дні благоустрою будуть тривати до першого травня 2019 року.

Фото без опису

Прес-служба ОТГ.