Скликання: Рішення виконкому
Сесія / комісія: Засідання 13 серпня 2021 року
Тип документу: Рішення виконкому
Дата: 13.08.2021
Номер документу: 01/2021
Назва документу: Про прогноз селищного бюджету Старосинявської селищної територіальної громади на 2022-2024 роки
Прикріплені файли:
  1. Про прогноз селищного бюджету Старосинявської селищної територіальної громади на 2022-2024 роки (0.16 МБ)

 

СТАРОСИНЯВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ХМЕЛЬНИЦЬКОГО РАЙОНУ

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

вул. Івана Франка 8, смт. Стара Синява, 31400 тел. 2-10- 89 Код ЄДРПОУ 04402824, E-Mail: selichna_ss@ukr.net

 

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

13 серпня 2021 року смт Стара Синява № 01/2021

Про прогноз селищного бюджету

Старосинявської селищної територіальної громади на 2022-2024 роки

 

22521000000

(код бюджету)

 

 

Відповідно до статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 751 Бюджетного кодексу України, виконком селищної ради

 

ВИРІШИВ:

 

1.Схвалити прогноз селищного бюджету Старосинявської селищної територіальної громади на 2022-2024 роки з подальшим внесенням на розгляд сесії селищної ради, що додається.

 

2.Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань планування фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку. 

 

 

 

Селищний голова Віталій ЗДЕБСЬКИЙ

СХВАЛЕНО

рішенням виконавчого

комітету

Старосинявської селищної ради

від 13.08.2021р. № 01/2021

 

ПРОГНОЗ

селищного бюджету Старосинявської селищної територіальної громади

на 2022-2024 роки

 

22521000000

(код бюджету)

І. Загальна частина

Прогноз бюджету Старосинявської селищної територіальної громади на 2022- 2024 роки (далі – Прогноз) розроблено на основі положень Бюджетного кодексу України та Податкового кодексу України, ґрунтується на положеннях Програми діяльності Кабінету Міністрів України, Цілей сталого розвитку України на період до 2030 року, Стратегії економічної безпеки України на період до 2025, Стратегії розвитку Старосинявської селищної ради на 2021-2025 роки та складено відповідно до прогнозних та програмних документів економічного і соціального розвитку країни та регіональних цільових програм.

Запровадження середньострокового бюджетного планування сприятиме забезпеченню фінансової стабільності та зміцненню економічного зростання у середньостроковій перспективі, спрямоване на забезпечення економічного зростання та сталого розвитку громади.

Мета Прогнозу полягає у формуванні послідовної та передбачуваної бюджетної політики на рівні громади шляхом створення дієвого механізму управління бюджетним процесом, встановлення зв’язку між стратегічними цілями та можливостями бюджету в середньостроковій перспективі.

Основними цілями бюджетної політики в 2022-2024 роках є:

забезпечення надходжень до бюджету Старосинявської селищної територіальної громади з урахуванням позитивної динаміки у порівнянні з попередніми роками;

підвищення прозорості та ефективності управління бюджетними коштами шляхом використання елементів програмно-цільового методу планування і виконання селищного бюджету;

забезпечення у повному обсязі проведення видатків на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати, інших соціальних виплат, а також розрахунків за енергоносії та комунальні послуги;

здійснення видатків бюджету відповідно до соціальних стандартів;

забезпечення необхідних фінансових пропорцій згідно з планом економічного і соціального розвитку громади;

визначення джерел росту доходів бюджету селищної територіальної громади;

Основними завданнями Прогнозу є:

підвищення результативності та ефективності управління бюджетними коштами;

забезпечення виконання доходної частини бюджету Старосинявської селищної територіальної громади відповідно до показників, затверджених селищною радою;

підвищення ефективності управління бюджетними коштами шляхом застосування дієвих методів економії бюджетних коштів;

забезпечення стабільного функціонування бюджетних установ та виконання заходів, передбачених місцевими програмами;

запровадження дієвих заходів з енергозбереження.

Прогноз бюджету Старосинявської селищної територіальної громади на 2022-2024 роки зорієнтований на формування сприятливого економічного середовища, забезпечення збалансованості та стабільного функціонування бюджетної системи, встановлення взаємозв’язку між соціально-економічними цілями розвитку регіону і можливостями бюджету, забезпечення виконання гарантованих державою соціальних зобов’язань.

Невиконання прогнозних показників бюджету Старосинявської селищної територіальної громади на 2022-2024 роки може відбутись у разі змін в економічному середовищі, які будуть залежати від наслідків поширення коронавірусної інфекції COVID – 19, невідповідності основних прогнозних показників економічного і соціального розвитку показникам, врахованим під час формування прогнозу. Можливими ризиками невиконання прогнозних показників також можуть бути зростання тарифів на оплату комунальних послуг та енергоносіїв, врахованими у Прогнозі, невиконання прогнозних показників доходів бюджету, підвищення рівня інфляції. Заходами з мінімізації впливу фіскальних ризиків на показники бюджету є здійснення заходів з енергозбереження, покращення адміністрування податків і зборів, зниження частки тіньової економіки, підвищення інвестиційної привабливості громади.

 

ІІ. Основні прогнозні показники економічного та соціального розвитку

У поточному році робота Старосинявської селищної територіальної громади зосереджується на виконанні заходів, спрямованих на максимальну мобілізацію ресурсів, в тому числі фінансових, для комплексного розвитку громади, належного життєвого рівня населення та стабільної суспільно-політичної ситуації.

Проводиться наполеглива робота по реалізації заходів щодо забезпечення виконання програми соціально-економічного розвитку громади на 2021рік.

Однією із пріоритетних галузей економіки селищної територіальної громади є сільське господарство. Майже 72% населення громади проживає в сільській місцевості, із 1858 штатних працівників - 43% працює в аграрному секторі.

Агроформування громади усіх форм власності мають в обробітку 38,6 тис га ріллі. З них засіяно 38,6 тис га, що складає 100 % від наявної ріллі, а саме культури зернові та зернобобові – 22449 га, технічні культури – 12889,8 га, із них буряк цукровий – 2810,4 га, олійні культури – 12091 га та кормові культури – 467 га.

Посів було проведено кондиційним насінням. В ряді господарств покращено його репродукційний та сортовий склад. Впроваджено у виробництво нові сорти як озимих так і ярих культур.

Для забезпечення технологій вирощування сільськогосподарських культур господарствами навесні було закуплено 8,5 тис тонн мінеральних добрив та 71,5 тис тонн гербіцидів для боротьби з шкідниками та бур’янами.

Накопичення мінеральних добрив дало можливість в оптимальні строки

провести підживлення сільськогосподарських культур.

Сільськогосподарськими підприємствами за 2020 рік було зібрано зернових і зернобобових культур з площі 23493 га, обсяг виробництва (валовий збір) у початково оприбуткованій масі склав 1759411 ц, урожайність з 1 га зібраної площі була однією з найвищих у Хмельницькій області - 74,9 ц, в той час як середня урожайність по області склала 68,5 ц/га. Урожайність соняшнику 32,5 ц/га, озимої пшениці становить 44,7 ц/га, озимого ячменю 44,4 ц/га, кукурудза – 98,6ц/га, ярого ячменю – 40,1 ц/га, ярої пшениці – 60,3 ц/га, соя – 23,1ц/га, ріпак озимий – 30,4ц/га, буряк цукровий – 499,2 ц/га. Виробництво зернових і зернобобових культур, включаючи кукурудзу на зерно, у порівнянні із 2019 роком збільшилось на 5,5%. Виробництво ячменю озимого у порівнянні із 2019 роком збільшилось на 77,4%.

Рослинницька галузь добре розвивається і є прибутковою для сільськогосподарських підприємств, та тваринництво повністю залежить від ринкової ситуації. Низькі закупівельні ціни на тваринницьку продукцію, відсутність стабільних ринків збуту, висока собівартість продукції, а відповідно збитковість галузі, стали основними причинами, які призводять до скорочення поголів’я худоби.

Слід зазначити, що громадою на виконання Постанови КМУ від 07.02.2018р. №107 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для державної підтримки розвитку тваринництва та переробки сільськогосподарської продукції» зі змінами у 2020 році було прийнято 60 заяв від громадян, які є власниками бджолосімей на отримання дотації на безповоротній основі за бджолосім’ї на загальну суму 550,0 тис грн. Усі звернення, що надійшли розглянуті в термін, передбачений чинним законодавством. Прийом заяв продовжується і в поточному році.

Індекс сільськогосподарської продукції господарств у січні–червні 2021р. порівняно з аналогічним періодом минулого року становить 95,8%, у т.ч. у підприємствах — 93,0%, у господарствах населення — 98,0%.

Індекс споживчих цін за перше півріччя 2021р. становить 100,4%.

Роздрібний товарооборот підприємств (юридичних осіб), основним видом економічної діяльності яких є роздрібна торгівля, за січень-травень 2021 року склав 23643,3 тис грн, а у порівнянні з відповідним періодом 2020 року зріс на 15,1%.

За даними Старосинявської ДПІ ГУ ДПС у Хмельницькій області станом на 01 серпня 2021 року на обліку перебуває 695 суб’єкт підприємницької діяльності, що на 20 суб’єктів більше в порівнянні із початком 2021 року, в тому числі 236 юридичних та 459 фізичних осіб.

Станом на 01.01.2021 року чисельність наявного населення громади становила 18771 осіб, що на 334 чол менше відносно попереднього року.

Середньооблікова кількість штатних працівників за даними головного управління Статистики в Хмельницькій області у травні 2021 року становить 1858 осіб. Спостерігається позитивна тенденція збільшення середньомісячної заробітної плати. У травні 2021р. середня заробітна плата становила 11472,1грн, що на 25% більше у порівнянні з травнем 2020 року.

Згідно даних ГУ статистики у Хмельницькій області заборгованість із виплати заробітної плати на території громади станом на 01 липня 2021 року становила 154,2 тис грн по КП «Старосинявський комунгосп».

У поточному році спостерігається позитивна динаміка зменшення кількості безробітних. Кількість зареєстрованих безробітних, які перебували на обліку у Старосинявській районній філії Хмельницького обласного центру зайнятості центрі станом на 01.08.2021року становила 211 осіб, що на 48 осіб менше у порівнянні з минулим роком. Послугами центру зайнятості скористались 1571 громадян. У 2021 році уже працевлаштовано 139 осіб, середній розмір заробітної плати за вакансіями – 6200 гривень.

Впродовж року проводиться комплекс заходів, спрямованих на адресну підтримку пенсіонерів, інвалідів, ветеранів та інших соціально незахищених категорій громадян. Так з селищного бюджету Старосинявської ТГ надано одноразову матеріальну допомогу 145 особам, які перебувають у складних життєвих обставинах на суму 150,0 тис грн та 37 учасникам АТО на суму 29,6 тис грн, а також 45 ветеранам Афганістану на суму 25,0 тис грн.

Однією із найважливіших проблем в громаді є ситуація із водопостачанням населених пунктів, тому продовжується робота щодо проведення будівництва та реконструкції мереж водопостачання сіл та селища громади. Завершено реконструкцію вуличних мереж водопроводу вулиць Ватутіна, Кривоносса, Цукрової, Лінійної, Заводської, Цукрозавод в смт Стара Синява, видатки на завершення робіт у 2021 році склали 120,0 тис грн.

В 2021 році на виконання заходів програми розвитку будівництва, реконструкції, ремонту та утримання вулиць і доріг комунальної власності проведено поточний ремонт вулиць смт Стара Синява на загальну суму 249,9 тис грн, з них:

- вул. Мончака на суму 50,0 тис грн;

- вул. Грушевського на суму 50,0 тис грн;

- вул. Ватутіна – 50,0 тис грн;

- вул. Івана Франка – 50,0 тис грн;

- вул. Шевченка – 49,9 тис грн.

У промисловому секторі економіки громади спостерігається відродження. На території громади працюють такі промислові підприємства як ТОВ "ЕЛЕВАТОР БУД ІНВЕСТ" соєво-екстрактний завод по переробці сої в селі Адампіль, що відповідає стандартам та вимогам нормативних документів ЄС (208 робочих місць), підприємство по виробництву деревного вугілля ТОВ «Файненшел Лігал Консалтинг», ТОВ «ТОП Люкс» по пошиті одягу, ТОВ "ФІНДЕН" із добування інших корисних копалин і розроблення кар'єрів.

Основою стабільного функціонування освіти є матеріально-технічна база її закладів, яка останнім часом суттєво зміцнилась. В усіх навчальних закладах проведено поточні ремонти та підготовлені до нового навчального року.

Старосинявська ТГ щорічно організовує освітянську-мистецьку акцію «ВІВАТ» з метою підтримки обдарованої і талановитої молоді.

Цього року 37 обдарованим та талановитим дітям вручено сертифікати та грошові премії в сумі 15,0 тис грн за особливий вияв творчого таланту та вагомий внесок у піднесенні іміджу громади.

Крім того, із селищного бюджету закладам охорони здоров’я були виділені кошти на заходи щодо протидії поширенню інфекції COVID – 19 в сумі 567,9 тис гривень. Дані кошти були направленні на:

- лікарські засоби, засоби індивідуального захисту, дезінфікуючі засоби в сумі 255,3 тис грн;

- придбання кисневих концентраторів, балонів кисневих та кисню медичного – 103,6 тис грн;

- придбання пульсоксиметрів, тонометрів, лампи бактерицидної, опромінювача бактерицидного на суму 23,7тис грн;

- придбання комплектів постільної білизни та посуду - 20,0 тис грн;

- послуги з ремонту монітора пацієнта - 1,8 тис грн;

- послуги з контролю дозоформуючих параметів рентгенівського обладнання - 9,9 тис грн;

- придбання аналізаторів імунофлуорисцентних - 134,6 тис грн;

- придбання пральної машини для відділення Covid- 10,0 тис грн;

- придбання касет до рентгенапарату - 9,0 тис грн.

Освоєно (використано) капітальних інвестицій за 6 місяців 2021 року у сумі 6718,3 тис грн (у порівнянних цінах), до відповідного періоду попереднього року капітальні інвестиції збільшилися у два рази.

Завершено капітальний ремонт приміщень приймального відділення КНП «Старосинявська ЦРЛ» у сумі 1000,0 тис грн.

Закінчено роботи по об’єкту «Реконструкція вуличних мереж водопроводу вулиць Ватутіна, Кривоноса, Цукрової, Лінійної, Заводської, Цукрозавод в смт. Стара Синява, Старосинявського району, Хмельницької області на суму 120,0тис грн.

За рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально економічного розвитку окремих територій завершено роботи по об’єкту «Будівництво зовнішніх мереж водопроводу в с. Паплинці Старосинявського району Хмельницької області» у сумі 5500,0 тис грн.

Виготовлено проектно-кошторисну документацію на "Капітальний ремонт меморіального комплексу по вул. Грушевського в смт Стара Синява Старосинявського району Хмельницької області" в сумі 49,7 тис грн та на «Капітальний ремонт (утеплення фасаду) Пасічнянського навчально-виховного комплексу» Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, технологічний ліцей «за адресою : Хмельницька область, Старосинявський район, с.Пасічна, площа Грушевського,2а» в сумі 48,6 тис грн.

Найбільш ймовірним сценарієм розвитку економіки громади у 2021 році є продовження поступової адаптації економічних суб’єктів до нових реалій, викликаних поширенням гострої респіраторної хвороби СOVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2. Внаслідок чого до кінця 2021р. очікується поступове відновлення економічного зростання та відновлення платоспроможності громадян.

Основним цілями та пріоритетами соціально-економічного розвитку громади на середньостроковий період є забезпечення сталого розвитку економіки громади у 2022-2024 роках, підвищення стандартів життя і рівня добробуту громадян, сприяння збалансованому розвитку конкурентоспроможної економіки, забезпечення фінансової стабільності та забезпечення екологічної безпеки. Основні напрями бюджетної політики на 2022-2024роки Старосинявської селищної ради ґрунтуються на основі прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України у 2022-2024 роках, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 31.05.2021р. № 586 «Про схвалення Прогнозу економічного соціального розвитку України на 2022-2024 роки» та Плану соціально-економічного розвитку Старосинявської селищної ради.

Основні показники економічного та соціального розвитку громади у 2020 - 2024 роках

Найменування показника

Одиниця виміру

2020 рік (звіт)

2021 рік

(очікуване)

2022 рік (план)

2023 рік (план)

2024 рік (план)

Обсяг реалізованої сільськогосподарської продукції

тис грн

312204,2

321570,3

332825,3

346138,2

366906,6

Індекс цін виробників, грудень до грудня попереднього року

відсотків

100,0

101,0

107,8

106,2

105,7

Індекс обсягу сільськогосподарської продукції  у % до попереднього року

відсотків

95,2

103,0

103,5

104,0

106,0

Індекс споживчих цін, грудень до грудня попереднього року

відсотків

104,9

107,1

106,2

105,3

105,0

Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника

грн

9958,8

12100,0

13200,0

14500,0

15400,0

Фонд оплати праці робітників, службовців, працівників сільського господарства, малих та середніх підприємств (без військовослужбовців)

тис грн

308723,3

364351,8

412777,8

466018,5

520555,5

Заборгованість з виплати заробітної плати, усього (на кінець року)

тис грн

0

0

0

0

0

ІІІ. Загальні показники бюджету

 

Прогноз включає показники бюджету за основними видами доходів, видатків, кредитування та фінансування, взаємовідносинами бюджету територіальної громади з бюджетами інших рівнів.

При розрахунку показників бюджету Старосинявської селищної територіальної громадина 2022-2024 роки враховано:

Прогнозні показники економічного і соціального розвитку громади, підвищення розміру мінімальної заробітної плати, динаміку надходжень за 2019 - 2020 роки та очікуване виконання за 2021 рік.

Норми податкового та бюджетного законодавства та застосування чинних ставок оподаткування.

Макропоказники визначені з урахуваннями Постанови Кабінету Міністрів України від 31.05.2021 р. № 548 „Про схвалення Бюджетної декларації на 2022- 2024 роки”, яка передбачає:

індекс споживчих цін (грудень до грудня попереднього року) становитиме 106,2 відсотків у 2022 році , 105,3 відсотків у 2023 році, 105,0 відсотків у 2024 році;

індекс цін виробників (грудень до грудня попереднього року) у 2022 році – 107,8 відсотків, у 2023 році – 106,2 відсотків; у 2024 році 105,7 відсотків.

Розмір мінімальної заробітної плати з 1 січня 2022 року –6500 грн., з1 жовтня 2022 року -6700 грн, з 1 січня 2023 року – 7176 грн., з 1 січня 2024 року – 7665 грн .

Розмір посадового окладу працівника І тарифного розряду Єдиної тарифної сітки з 1 січня 2022 року – 2893 грн., з 01 жовтня 2022 року -2982 грн., з 1 січня 2023 року – 3193 грн., з 1 січня 2024 року -3 411 грн.

Обсяг ресурсу бюджету Старосинявської селищної територіальної громади на 2022-2024 роки прогнозується в наступних обсягах :

2022 рік – 159 620,7 тис грн (в т. ч: загального фонду 158 101,2 тис. грн., спеціального фонду 1 519,5 тис грн);

2023 рік – 173 083,5 тис. грн.(в т. ч: загального фонду 171 496,5 тис. грн., спеціального фонду 1 587,0 тис грн). У співставних умовах темп росту 2023 р. до 2022 р. складає 8,4 відсотка;

2024 рік – 185 424,4 тис. грн.(в т. ч: загального фонду 183 765,7 тис. грн., спеціального фонду 1 658,7 тис грн). У співставних умовах темп росту 2024 р. до 2023 р. – 7,1 відсотка.

Загальні показники селищного бюджету наведені у додатку 1 до Прогнозу бюджету.

ІV. Показники доходів бюджету

При прогнозуванні дохідної частини селищного бюджету громади на 2022-2024 роки були враховано:

- фактичні показники економічного і соціального розвитку за 2020 рік;

- очікувані показники економічного і соціального розвитку на 2021 рік;

- прогнозні показники економічного і соціального розвитку на 2022-2024 роки;

- макропоказники економічного і соціального розвитку України на 2022-2024 роки, схвалені постановою Кабінету Міністрів України від 31 травня 2021 р. № 586 та визначені Бюджетною декларацією на 2022-2024 роки, що затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 31.05.2021 № 548;

- застосування чинних ставок загальнодержавних податків;

- застосування індексу споживчих цін, що використовується для визначення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, із значенням 100 відсотків;

- підвищення розміру прожиткового мінімуму, мінімальної заробітної плати та посадового окладу (тарифної ставки) працівника I тарифного розряду Єдиної тарифної сітки;

- застосування ставок місцевих податків, встановлених рішенням сесії селищної ради VІІІ скликання від 11 червня 2021 року №6-10/2021 „ Про встановлення місцевих податків і зборів на території Старосинявської селищної ради”;

- прогнозні втрати селищного бюджету територіальної громади внаслідок надання пільг зі сплати земельного податку рішенням сесії селищної ради VІІІ скликання від 11 червня 2021 року №6-10/2021 „Про встановлення місцевих податків і зборів на території Старосинявської селищної ради”;

- фактичне виконання дохідної частини бюджету селищної територіальної громади за результатами 2019-2020 років та 6 місяців 2021 року.

- фактичну податкову базу 2021 року.

З урахуванням прогнозу основних макроекономічних показників економічного та соціального розвитку країни, динаміки бази оподаткування, ефективності податкового адміністрування, загальні показники доходів бюджету Старосинявської селищної територіальної громади на 2022-2024 роки зростають.

Загальні показники доходів бюджету Старосинявської селищної

територіальної громади у 2022-2024 роках

 

Найменування показника

2020р.

факт

2021р.

очікувані

Темп приросту 2021/2020,

%

2022р.

прогноз

Темп приросту 2022/2021,

%

2023р.

прогноз

Темп приросту 2023/2022,

%

2024р.

прогноз

Темп приросту, 2024/2023

%

Податкові

надходження

77119,0

86433,2

112,1

92834,5

107,4

99653,6

107,3

106281,3

106,6

загальний фонд

77068,1

86382,2

112,1

92779,5

107,4

99595,2

107,3

106219,6

106,6

спеціальний фонд

50,9

51,0

100,2

55,0

107,8

58,4

106,2

61,7

105,6

Неподаткові

надходження

2757,3

2277,7

82,6

2384,2

104,7

2452,5

102,9

2526,4

103,0

загальний фонд

1475,7

890,9

60,4

919,7

103,2

923,9

100,5

929,4

100,6

спеціальний фонд

1281,6

1386,8

108,2

1464,5

105,6

1528,6

104,4

1597,0

104,5

Інші доходи

-0,2

0,7

0,8

114,3

0,9

112,5

1,0

111,1

загальний фонд

0,9

0,7

77,8

0,8

114,3

0,9

112,5

1,0

111,1

спеціальний фонд

-1,1

0,0

-

0,0

-

0,0

-

0,0

-

Всього доходів (без урахування трансфертів)

79876,1

88711,6

111,1

95219,5

107,3

102107,0

107,2

108808,7

106,6

загальний фонд

78544,7

87273,8

111,1

93700,0

107,4

100520,0

107,3

107150,0

106,6

спеціальний фонд

1331,4

1437,8

108,0

1519,5

105,7

1587,0

104,4

1658,7

104,5

Офіційні трансферти

61136,1

70341,6

115,1

64401,2

91,5

70976,5

110,2

76615,7

107,9

загальний фонд

59671,8

70341,6

117,9

64401,2

91,5

70976,5

110,2

76615,7

76615,7

спеціальний фонд

1464,3

0,0

-

0,0

-

0,0

-

0,0

-

Разом доходів

141012,2

159053,2

112,8

159620,7

100,4

173083,5

108,4

185424,4

107,1

загальний фонд

138216,5

157615,4

114,0

158101,2

100,3

171496,5

108,5

183765,7

107,1

спеціальний фонд

2795,7

1437,8

51,4

1519,5

105,7

1587,0

104,4

1658,7

104,5

 

Загальні показники доходів бюджету Старосинявської селищної територіальної громади на 2022-2024 роки прогнозуються:

на 2022 рік у сумі 159 620,7 тис грн (в т. ч: загального фонду 158 101,2 тис. грн., спеціального фонду 1 519,5 тис грн);

на 2023 рік у сумі 173 083,5 тис. грн.(в т. ч: загального фонду 171 496,5 тис. грн., спеціального фонду 1 587,0 тис грн);

на 2024 рік у сумі 185 424,4 тис. грн.(в т. ч: загального фонду 183 765,7 тис грн, спеціального фонду 1 658,7 тис грн).

Основним джерелом надходжень селищного бюджету Старосинявської селищної ради залишається податок на доходи фізичних осіб, питома вага якого становить 47,6%, 50,1%, 52,5% від прогнозного показника доходів загального фонду без урахування трансфертів відповідно у 2022-2024 роках. Розрахунок прогнозу надходжень податку на доходи фізичних осіб здійснений з урахуванням збільшення мінімальної заробітної плати, прогнозного обсягу фонду оплати праці, середньомісячної заробітної плати, а також бази та ставок оподаткування доходів фізичних осіб, передбачених нормами Податкового кодексу України. З метою збільшення надходжень до селищного бюджету, незважаючи на карантинні заходи, в 2021 році здійснені відповідні заходи щодо сприяння легалізації "тіньової" зайнятості населення. У січні-червні 2021 року проведено 3 засідання комісії з питань легалізації виплати заробітної плати та забезпечення повноти і своєчасності сплати податків та зборів, на яких було заслухано 10 керівників підприємств та 2 фізичні особи. Також, робочою групою з питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення за січень-червень було проведено обстеження діяльності 37 суб’єктів господарювання та проведено інформаційно-роз’яснювальну роботу щодо «тіньової» зайнятості та «тіньової» заробітної плати серед населення та роботодавців громади. В 2022-2024 роках продовжиться активна діяльність робочої групи та комісії щодо сприяння легалізації «тіньової» зайнятості та наповнення бюджету. Найбільшими платниками податку є відділ освіти, молоді, спорту, культури виконавчого комітету Старосинявської селищної, ТОВ «Елеватор Буд Інвест», АТ «Хмельницькобленерго», ТОВ «Енселко Агро».

Податок на доходи фізичних осіб

на 2022-2024 роки в розрізі груп

тис грн

№ з/п

Показник

Прогнозні надходження податку у

2022 р.

Прогнозні надходження податку у

2023 р.

Прогнозні надходження податку у

2024 р.

1

Прогнозні показники податку на доходи фізичних осіб, в тому числі:

61467,0

 

67551,0

73622,0

2

Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати

44580,0

50330,0

56220,0

3

Податок на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями та особами рядового і начальницького складу, що сплачується податковими агентами

1087,0

1191,0

1272,0

4

Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата

15270,0

15500,0

15600,0

5

Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування

530,0

530,0

530,0

Темпи росту податку на доходи фізичних осіб прогнозуються у 2022 році на рівні 10%, у 2023 році – на 9,9% та у 2024 році – на 9,0%.

Єдиний податок – це другий бюджетоутворюючий податок, що займає в середньому 16,6% у надходженнях загального фонду селищного бюджету без урахування трансфертів. Прогнозний обсяг єдиного податку на 2022-2024 роки розраховано з урахуванням положень Податкового кодексу України, фактичних надходжень, кількості платників, за ставками, встановленими Податковим кодексом України та рішенням Старосинявської селищної ради від 11 червня 2021 року №6-10/2021 „Про встановлення місцевих податків і зборів на території Старосинявської селищної ради”. Найбільшим вагомим є єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків”, частка якого у сукупності єдиних податків займає 63%. Найбільшими платниками податку є ТОВ "Енселко Агро", ТОВ «Хмільницьке», ТОВ «Поділля Агропродукт", СГК «Воля». Темпи росту єдиного податку прогнозуються у 2022 році на рівні 3,5 %, у 2023 році – на 2,6 % та у 2024 році – на 2,1%.

Плата за землю також є вагомою частиною селищного бюджету і становить в середньому 11,9% у надходженнях загального фонду селищного бюджету без урахування трансфертів. Розрахунок прогнозної суми плати за землю на 2022-2024 роки проведено за підсумками фактичних надходжень за попередні роки, очікуваних у 2021р. за ставками, визначеними рішенням селищної ради щодо земельного податку від 11 червня 2021 року №6-10/2021 „Про встановлення місцевих податків і зборів на території Старосинявської селищної ради” та на основі діючих договорів оренди землі.

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, та туристичний збір на 2022-2024 роки прогнозуються з урахуванням ставок податків, встановлених рішенням Старосинявської селищної ради та темпів зростання мінімальної заробітної плати. Темпи росту податку прогнозуються у 2022 році на рівні 11,4 %, у 2023 році – на 10,2 % та у 2024 році – на 7,2 %.

Прогнозні надходження акцизного податку на 2022-2024 роки розраховані виходячи з фактичних надходжень поточного та попередніх років із врахуванням індексу споживчих цін на 2022-2024 роки, за ставкою 5 % в частині акцизного податку з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (пива, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну) та з урахуванням вимог діючого законодавства щодо спрямування частини акцизного податку з виробленого в Україні та ввезеного на митну територію України пального в розмірі 13,44 відсотка до бюджетів територіальних громад. Темпи росту акцизного податку прогнозуються у 2022 році на рівні 7,1 %, у 2023 році – на 4,5 % та у 2024 році – на 4,5 %.

Рентна плата та плата за використання інших природних ресурсів  обчислена відповідно до прогнозних показників рентної плати на 2022-2024 роки наданих підприємствами. Найбільшим платником є ДП «Старокостянтинівський лісгосп».

Прогноз надходжень на 2022-2024 роки податку на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності, а також частина чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств планується на рівні 2021 року у зв’язку зі скрутним фінансовим становищем комунальних підприємств.

Адмінштрафи та інші санкції, плата за надання адміністративних послуг та державне мито на 2022-2024 роки плануються на рівні очікуваних надходжень 2021 року. Надходження не мають постійного характеру та залежать від кількості та виду накладених штрафних санкцій, кількості звернень та т.п.

Прогнозні надходження транспортного податку на 2022-2024 роки заплановані в обсязі 50,0 тис грн, оскільки ставка податку визначена згідно Подактового кодексу України у сумі 25 тис грн в рік. В 2021 платниками транспортного податку було 2 фізичні особи.

Плата за оренду комунального майна планується на підставі діючих договорів оренди за поданими прогнозними розрахунками платників податку. Платниками є Старосинявська селищна рада; відділ освіти, молоді, спорту, культури; відділ культури, релігії та туризму.

Надходження коштів від реалізації безхазяйного майна прогнозуються на підставі динаміки надходжень за 2019 – 2021 роки у розмірі 0,8 тис грн, 0,9 тис грн, 1,0 тис грн відповідно у 2022-2024 роках.

Прогнозні надходження екологічного податку передбачені відповідно до положень Бюджетного та Податкового кодексів України та склали 55,0 тис грн, 58,4 тис грн, 61,7 тис грн у 2022-2024 роках. Прогноз проведено з врахуванням фактичної кількості платників податку, за ставками в розрізі кожного виду забруднення, затвердженими Податковим кодексом України. Найбільшим платником є ТОВ «Елеватор Буд Інвест».

Прогнозний обсяг грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності визначений у обсязі 2,0 тис грн, що є на рівні очікуваних надходжень 2021 року.

Прогнозні надходження власних надходженнях бюджетних установ і організацій до селищного бюджету на 2022-2024 роки визначено відповідно до положень Бюджетного кодексу України та даних головних розпорядників коштів.

Впровадження послідовної та передбачуваної податкової політики на території громади в середньостроковому періоді дозволить забезпечити середньорічний приріст власних доходів селищного бюджету в середньому на 7 %.

Показники доходів селищного бюджету наведені у додатку 2 до Прогнозу бюджету.

 

V. Показники фінансування бюджету, показники місцевого боргу, гарантованого Автономною Республікою Крим,обласною радою чи територіальною громадою міста боргу та надання місцевих гарантій

 

Фінансування бюджету

Кошти, що передаються із загального фонду до бюджету розвитку (спеціального фонду) на 2022 рік , 2023 рік, 2024 рік відсутні.

Обсяг платежів з погашення зовнішнього місцевого боргу на 2022- 2024 роки відсутні.(додаток 3, 4, 5)

 

VІ .Показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету

 

Основним завданням бюджетної політики на 2022-2024 роки залишатиметься забезпечення стабільності, результативності, стійкості та збалансованості бюджету територіальної громади, ефективне використання бюджетних коштів в умовах обмеженості бюджетних ресурсів.

Фінансування видатків бюджету Старосинявської селищної територіальної громади, місцевих програм на період до 2024 року здійснюватиметься в рамках жорсткої економії бюджетних коштів. В цих умовах визначальним стане підвищення ефективності видатків, що відбуватиметься на основі їх пріоритетності та оцінки ступеня досягнення очікуваних результатів.

Державне управління

Штатна чисельність виконавчих органів селищної ради та КУ «Трудовий архів» у 2022-2024 роках за прогнозом складатиме 108,0 штатних одиниць.

Прогнозні показники на 2022 рік на утримання апарату селищної ради з врахуванням видатків на управління та відділи та КУ «Трудовий архів» складають – 31 113,1 тис. грн, в тому числі по загальному фонду - 31081,9 тис.грн. та по спеціальному фонду – 31,2 тис.грн. (за рахунок власних надходжень).

Прогнозні показники передбачають видатки на заробітну плату з нарахуваннями на неї в сумі 29053,3 тис. грн., на оплату енергоносіїв та комунальних послуг – 735,9 тис. грн. та інші видатки в сумі 1292,7 тис. гривень.

Прогнозні показники на 2023 рік на утримання апарату селищної ради з врахуванням видатків на управління та відділи та КУ «Трудовий архів» складають – 33975,2 тис. грн, в тому числі по загальному фонду - 33944,0 тис.грн. та по спеціальному фонду – 31,2 тис.грн. (за рахунок власних надходжень).

Прогнозні показники передбачають видатки на заробітну плату з нарахуваннями на неї в сумі 31813,4 тис. грн., на оплату енергоносіїв та комунальних послуг – 780,8 тис. грн. та інші видатки в сумі 1349,8 тис. гривень.

Прогнозні показники на 2024 рік на утримання апарату селищної ради з врахуванням видатків на управління та відділи та КУ «Трудовий архів» складають – 36220,3 тис. грн, в тому числі по загальному фонду - 36189,1 тис.грн. грн. та по спеціальному фонду – 31,2 тис.грн. (за рахунок власних надходжень).

Прогнозні показники передбачають видатки на заробітну плату з нарахуваннями на неї в сумі 33944,9 тис. грн., на оплату енергоносіїв та комунальних послуг – 825,3 тис. грн. та інші видатки в сумі 1418,9 тис. гривень.

Пріоритетним завданням органів місцевого самоврядування є забезпечення здійснення повноважень, наданих Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та іншими нормативно - правовими актами.

У 2022-2024 роках планується здійснювати такі заходи:

- організаційне, правове, інформаційне, аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності усіх структурних підрозділів селищної ради;

- забезпечення реалізації державної бюджетної політики на території громади.

Освіта

По галузі «Освіта» за рахунок коштів селищного бюджету та трансфертів у 2022-2024 роках будуть утримуватися наступні заклади та установи освіти:

заклади дошкільної освіти;

закладів загальної середньої освіти;

позашкільний заклад освіти (будинок творчості школяра);

школи естетичного виховання (музична школа);

Центр професійного розвитку педагогічних працівників;

інклюзивно-ресурсний центр;

централізована бухгалтерія;

господарська група.

Прогнозні показники на утримання закладів освіти в селищному бюджеті на 2022 рік передбачаються в сумі 104902,1 тис. грн. ( по загальному фонду – 103739,6 тис.грн., спеціальному фонду – 1162,5 тис.грн. )

Прогнозні показники видатків (без видатків, що здійснюються за рахунок власних надходжень установ) по галузі буде здійснюватись за рахунок:

Освітня субвенція в сумі 55479,9 тис.грн., яка буде спрямована на оплату праці педагогічних працівників загальноосвітніх шкіл селища.

Дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров'я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету в сумі 1312,2 тис.грн., яка буде спрямована на оплату енергоносіїв загальноосвітніх шкіл.

Субвенції з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції в сумі 920,5 тис.грн., яка буде спрямована на оплату праці педагогічних працівників інклюзивно – ресурсного центру.

Власні доходи селищного бюджету та базова дотація в сумі 46027,0 тис.грн., які будуть спрямовані на утримання дошкільних навчальних закладів, музичних шкіл, позашкільного навчального закладу, підрозділів відділу освіти, підвіз учнів до ЗОШ району, харчування учнів та інше.

Прогнозні показники видатків на оплату праці працівників галузі „Освіта” (заробітна плата з нарахуваннями) складатимуть 93650,3 тис.грн.

Видатки на харчування за рахунок власних доходів прогнозуються в сумі 1975,3 тис.грн.

Прогнозні видатки на оплату комунальних послуг складатимуть 6251,8 тис.грн.

 

Прогнозні показники на утримання закладів освіти в селищному бюджеті на 2023 рік передбачаються в сумі 113596,4 тис. грн. ( по загальному фонду – 112383,1 тис.грн., спеціальному фонду – 1213,3 тис.грн. )

Прогнозні показники видатків на 2023 рік (без видатків, що здійснюються за рахунок власних надходжень установ) по галузі буде здійснюватись за рахунок:

Освітня субвенція в сумі 60754,1 тис.грн., яка буде спрямована на оплату праці педагогічних працівників загальноосвітніх шкіл селища.

Дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров'я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету в сумі 1312,2 тис.грн., яка буде спрямована на оплату енергоносіїв загальноосвітніх шкіл.

Субвенції з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції в сумі 1008,0 тис.грн., яка буде спрямована на оплату праці педагогічних працівників інклюзивно – ресурсного центру.

Власні доходи селищного бюджету та базова дотація в сумі 49308,8 тис.грн., які будуть спрямовані на утримання дошкільних навчальних закладів, музичних шкіл, позашкільного навчального закладу, підрозділів відділу освіти, підвіз учнів до ЗОШ району, харчування учнів та інше.

Прогнозні показники видатків на оплату праці працівників галузі „Освіта” (заробітна плата з нарахуваннями) складатимуть 101699,1 тис.грн.

Видатки на харчування за рахунок власних доходів прогнозуються в сумі 2079,8 тис.грн.

Прогнозні видатки на оплату комунальних послуг складатимуть 6642,0 тис.грн.

 

Прогнозні показники на утримання закладів освіти в селищному бюджеті на 2024 рік передбачаються в сумі 121118,6 тис. грн. ( по загальному фонду – 119855,3 тис.грн., спеціальному фонду – 1263,3 тис.грн. )

Прогнозні показники видатків на 2024 рік (без видатків, що здійснюються за рахунок власних надходжень установ) по галузі буде здійснюватись за рахунок:

Освітня субвенція в сумі 64910,6 тис.грн., яка буде спрямована на оплату праці педагогічних працівників загальноосвітніх шкіл селища.

Дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров'я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету в сумі 1312,2 тис.грн., яка буде спрямована на оплату енергоносіїв загальноосвітніх шкіл.

Субвенції з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції в сумі 1123,5 тис.грн., яка буде спрямована на оплату праці педагогічних працівників інклюзивно – ресурсного центру.

Власні доходи селищного бюджету та базова дотація в сумі 52509,0 тис.грн., які будуть спрямовані на утримання дошкільних навчальних закладів, музичних шкіл, позашкільного навчального закладу, підрозділів відділу освіти, підвіз учнів до ЗОШ району, харчування учнів та інше.

Прогнозні показники видатків на оплату праці працівників галузі „Освіта” (заробітна плата з нарахуваннями) складатимуть 108601,2 тис.грн.

Видатки на харчування за рахунок власних доходів прогнозуються в сумі 2184,0 тис.грн.

Прогнозні видатки на оплату комунальних послуг складатимуть 7010,0 тис.грн.

Пріоритетами розвитку галузі є створення умов для забезпечення потреб населення в якісній освіті дітей та стабільного функціонування навчальних закладів, забезпечення рівного доступу до якісної освіти всіх мешканців, інформатизація навчально-виховного процесу, удосконалення механізмів управління і фінансування навчальних закладів.

Основні заходи для досягнення визначених завдань є модернізація матеріально-технічної бази закладів освіти, оснащення сучасним обладнанням та навчальним приладдям, оздоровлення дітей, підтримка участі обдарованих дітей у всеукраїнських конкурсах та фестивалях тощо.

Охорона здоров’я

Прогнозні показники на утримання закладів охорони здоров’я за рахунок власних доходів селищного бюджету по загальному фонду на 2022 рік складатимуть 4268,6 тис.грн.

Видатки будуть спрямовані на фінансування :

Програми фінансової підтримки комунального некомерційного підприємства "Старосинявська центральна районна лікарня" в сумі 2902,0 тис.грн (оплата послуг – 61,8 тис.грн., пільгові пенсії – 78,0 тис.грн., оплата енергоносіїв – 2762,2 тис.грн. )

Програми розвитку комунального некомерційного підприємства "Старосинявський центр первинної медико – санітарної допомоги" в сумі 666,6 тис.грн. (оплата енергоносіїв).

Цільової програми розвитку системи лікувально - профілактичної допомоги хворим нефрологічного профілю в сумі 440,0 тис.грн. (на фінансування заходів програми (придбання паливно – мастильних матеріалів, запчастин та оплата праці водіїв);

Цільової програми забезпечення лікарськими засобами пільгових категорій населення, що проживають на території Старосинявської селищної ради в сумі 260,0 тис.грн. (пільгові медикаменти).

 

Прогнозні показники на утримання закладів охорони здоров’я за рахунок власних доходів селищного бюджету по загальному фонду на 2023 рік складатимуть 4519,0 тис.грн.

Видатки будуть спрямовані на фінансування :

Програми фінансової підтримки комунального некомерційного підприємства "Старосинявська центральна районна лікарня" в сумі 3074,6 тис.грн (оплата послуг – 61,8 тис.грн., пільгові пенсії – 82,1 тис.грн., оплата енергоносіїв – 2930,7 тис.грн. )

Програми розвитку комунального некомерційного підприємства "Старосинявський центр первинної медико – санітарної допомоги" в сумі 707,3 тис.грн. (оплата енергоносіїв).

Цільової програми розвитку системи лікувально - профілактичної допомоги хворим нефрологічного профілю в сумі 463,3 тис.грн. (на фінансування заходів програми (придбання паливно – мастильних матеріалів, запчастин та оплата праці водіїв);

Цільової програми забезпечення лікарськими засобами пільгових категорій населення, що проживають на території Старосинявської селищної ради в сумі 273,8 тис.грн. (пільгові медикаменти).

Прогнозні показники на утримання закладів охорони здоров’я за рахунок власних доходів селищного бюджету по загальному фонду на 2024 рік складатимуть 4767,3 тис.грн.

Видатки будуть спрямовані на фінансування :

Програми фінансової підтримки комунального некомерційного підприємства "Старосинявська центральна районна лікарня" в сумі 3245,7 тис.грн (оплата послуг – 61,8 тис.грн., пільгові пенсії – 86,2 тис.грн., оплата енергоносіїв – 3097,7 тис.грн. )

Програми розвитку комунального некомерційного підприємства "Старосинявський центр первинної медико – санітарної допомоги" в сумі 747,6 тис.грн. (оплата енергоносіїв).

Цільової програми розвитку системи лікувально - профілактичної допомоги хворим нефрологічного профілю в сумі 486,5 тис.грн. (на фінансування заходів програми (придбання паливно – мастильних матеріалів, запчастин та оплата праці водіїв);

Цільової програми забезпечення лікарськими засобами пільгових категорій населення, що проживають на території Старосинявської селищної ради в сумі 287,5 тис.грн. (пільгові медикаменти).

Пріоритетами розвитку галузі є підвищення якості та доступності медичної допомоги, покращення стану здоров’я громадян шляхом створення умов для забезпечення високоякісної медичної допомоги кожному жителю, профілактика та раннє виявлення захворювань, сприяння зміцненню стану здоров’я.

 

Соціальний захист та соціальне забезпечення

По галузі «Соціальний захист та соціальне забезпечення» у бюджеті селища на

2022-2024 роки передбачені кошти на утримання центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, територіального центру соціального обслуговування, центру комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю «Надія».

Крім цього, з метою забезпечення соціального захисту кожного громадянина на 2022-2024 роки передбачено фінансування місцевих програм соціального захисту (підтримка воїнам – інтернаціоналістам та членам сімей загиблих, підтримка учасників антитерористичної операції та членів їх сімей, надання матеріальної допомоги вразливим верствам населення, компенсаційні послуги на пільговий проїзд та пільг з послуг зв’язку).

Прогнозні показники по галузі на 2022 рік складатимуть в сумі 6793,2 тис.грн., в тому числі по загальному фонду – 6729,4 тис.грн. та спеціальному фонду – 63,8 тис.грн. (власні надходження).

Прогнозні видатки на оплату праці працівників галузі „Соціальний захист та соціальне забезпечення” (заробітна плата з нарахуваннями) складатимуть 6001,3 тис.грн.

Видатки на харчування на цю галузь складають в сумі 26,3 тис.грн.

Прогнозні видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв становитимуть 103,9 тис.грн.

Крім того, враховуються прогнозні видатки на фінансування наступних програм:

Програми діяльності Старосинявської районної організації ветеранів Афганістану в сумі 25,0 тис.грн. (надання матеріальної допомоги воїнам – інтернаціоналістам та членам сімей загиблих);

Програми відшкодування пільг з послуг зв'язку та компенсаційних виплат за пільговий проїзд окремих категорій громадян, які проживають на території Старосинявської селищної ради в сумі 200,0 тис.грн.;

Програми діяльності громадської організації "Старосинявська спілка учасників АТО" в сумі 50,0 тис.грн. (надання матеріальної допомоги);

Програми " Турбота" Старосинявської селищної ради в сумі 200,0 тис.грн. (надання матеріальної допомоги).

Прогнозні показники по галузі на 2023 рік складатимуть в сумі 7404,8 тис.грн., в тому числі по загальному фонду – 7337,7 тис.грн. та спеціальному фонду – 67,1 тис.грн. (власні надходження).

Прогнозні видатки на оплату праці працівників галузі „Соціальний захист та соціальне забезпечення” (заробітна плата з нарахуваннями) складатимуть 6571,4 тис.грн.

Видатки на харчування на цю галузь складають в сумі 27,7 тис.грн.

Прогнозні видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв становитимуть 110,2 тис.грн.

Крім того, враховуються прогнозні видатки на фінансування наступних програм:

Програми діяльності Старосинявської районної організації ветеранів Афганістану в сумі 26,3 тис.грн. (надання матеріальної допомоги воїнам – інтернаціоналістам та членам сімей загиблих);

Програми відшкодування пільг з послуг зв'язку та компенсаційних виплат за пільговий проїзд окремих категорій громадян, які проживають на території Старосинявської селищної ради в сумі 210,0 тис.грн.;

Програми діяльності громадської організації "Старосинявська спілка учасників АТО" в сумі 52,7 тис.грн. (надання матеріальної допомоги);

Програми " Турбота" Старосинявської селищної ради в сумі 210,0 тис.грн. (надання матеріальної допомоги).

Прогнозні показники по галузі на 2024 рік складатимуть в сумі 7916,7 тис.грн., в тому числі по загальному фонду – 7846,2 тис.грн. та спеціальному фонду – 70,5 тис.грн. (власні надходження).

Прогнозні видатки на оплату праці працівників галузі „Соціальний захист та соціальне забезпечення” (заробітна плата з нарахуваннями) складатимуть 7011,7 тис.грн.

Видатки на харчування на цю галузь складають в сумі 29,1 тис.грн.

Прогнозні видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв становитимуть 116,4 тис.грн.

Крім того, враховуються прогнозні видатки на фінансування наступних програм:

Програми діяльності Старосинявської районної організації ветеранів Афганістану в сумі 28,0 тис.грн. (надання матеріальної допомоги воїнам – інтернаціоналістам та членам сімей загиблих);

Програми відшкодування пільг з послуг зв'язку та компенсаційних виплат за пільговий проїзд окремих категорій громадян, які проживають на території Старосинявської селищної ради в сумі 220,0 тис.грн.;

Програми діяльності громадської організації "Старосинявська спілка учасників АТО" в сумі 60,0 тис.грн. (надання матеріальної допомоги);

Програми " Турбота" Старосинявської селищної ради в сумі 245,0 тис.грн. (надання матеріальної допомоги).

Пріоритетами розвитку галузі є поліпшення надання соціальних послуг дітям-інвалідам, всебічне зміцнення правових, моральних та матеріальних засад сімейного життя, підвищення рівня економічної активності та самостійності сімей, оптимізація їх соціального захисту, передусім тих, хто має дітей, підвищення рівня охоплення соціальною підтримкою незаможних верств населення, , забезпечення соціального та правового захисту сім'ї, дітей і молоді, рівних прав і можливостей для участі жінок та чоловіків у політичному, економічному і культурному житті, сприяння соціальному становленню та розвитку дітей і молоді, попередження домашнього насильства та протидії торгівлі людьми.

 

 

Культура і мистецтво

По галузі «Культура та мистецтво» за рахунок коштів селищного бюджету у 2022-2024 роках будуть утримуватися установи:

бібліотеки;

будинки культури та клуби;

централізована бухгалтерія.

Прогнозні показники на утримання закладів культури на 2022 рік плануються в сумі 6858,8 тис. грн., з них по:

загальному фонду – 6653,8 тис.грн.;

спеціальному фонду – 205,0 тис.грн.

Прогнозні видатки на оплату праці працівників плануються в сумі 6138,3 тис.грн.

Видатки на оплату спожитих енергоносіїв прогнозуються в сумі 485,6 тис. гривень.

 

Прогнозні показники на утримання закладів культури на 2023 рік плануються в сумі 7483,1 тис. грн., з них по:

загальному фонду – 7268,1 тис.грн.;

спеціальному фонду – 215,0 тис.грн.

Прогнозні видатки на оплату праці працівників плануються в сумі 6721,4 тис.грн.

Видатки на оплату спожитих енергоносіїв прогнозуються в сумі 515,2 тис. гривень.

 

Прогнозні показники на утримання закладів культури на 2024 рік плануються в сумі 7979,5 тис. грн., з них по:

загальному фонду – 7749,5 тис.грн.;

спеціальному фонду – 230,0 тис.грн.

Прогнозні видатки на оплату праці працівників плануються в сумі 7171,9 тис.грн.

Видатки на оплату спожитих енергоносіїв прогнозуються в сумі 544,5 тис. гривень.

Пріоритетними завданнями розвитку у цій сфері є розвиток культури та охорона культурної спадщини на громади, забезпечення доступності всіх видів культурних послуг і культурної діяльності для кожного громадянина та проведення культурно-мистецьких заходів.

 

Фізична культура і спорт

По галузі «Фізична культура та спорт» за рахунок коштів селищного бюджету у 2022-2024 роках буде утримуватися 1 установа - Старосинявська ДЮСШ.

Прогнозні показники на утримання закладу на 2022 рік плануються в сумі 2060 тис. грн.

Прогнозні видатки на оплату праці працівників плануються в сумі 1901,8 тис.грн.

Видатки на оплату спожитих енергоносіїв прогнозуються в сумі 31,5 тис. гривень.

Прогнозні показники на утримання закладу на 2023 рік плануються в сумі 2249,3 тис. грн.

Прогнозні видатки на оплату праці працівників плануються в сумі 2082,5 тис.грн.

Видатки на оплату спожитих енергоносіїв прогнозуються в сумі 33,4 тис. гривень.

Прогнозні показники на утримання закладу на 2024 рік плануються в сумі 2397,4 тис. грн.

Прогнозні видатки на оплату праці працівників плануються в сумі 2222,0 тис.грн.

Видатки на оплату спожитих енергоносіїв прогнозуються в сумі 35,3 тис. гривень.

Розвиток фізичної культури і спорту є одним з пріоритетних напрямків зміцнення здоров’я населення, соціально-економічного, духовного та культурного розвитку суспільства. Тому, пріоритетними завданнями розвитку в сфері фізичної культури та спорту є сприяння залученню населення, в першу чергу дітей, молоді до активних занять фізичною культурою та спортом з метою зміцнення здоров’я, фізичного та

культурного розвитку.

Житлово-комунальне господарство

Пріоритетними напрямками розвитку житлово-комунального господарства в 2022-2024 роках є здійснення ефективних і комплексних заходів з утримання території громади в належному стані.

Крім того, бюджетні кошти будуть спрямовані на поліпшення стану доріг, забезпечення ефективної роботи мереж зовнішнього освітлення, своєчасне виконання заходів з благоустрою міста, а саме: санітарна очистка, озеленення, утримання міських кладовищ, збереження пам’ятників.

 

По даній галузі плануються прогнозні видатки на 2022 -2024 роки по наступних програмах:

Програма розвитку КП «Старосинявський комунгосп» та благоустрою населених пунктів Старосинявської селищної ради на 2022 рік в сумі 1200,0 тис.грн , на 2023 рік в сумі 1263,3 тис.грн., на 2024 рік в сумі 1349,5 тис.грн.(проведення заходів з благоустрою);

Програма вуличного освітлення населених пунктів Старосинявської селищної ради на 2022 рік в сумі 1200,0 тис.грн , на 2023 рік в сумі 1263,3 тис.грн., на 2024 рік в сумі 1335,6 тис.грн. (оплата електроенергії за вуличне освітлення та оплата за обслуговування мереж вуличного освітлення).

 

Економічна діяльність

У 2024 році прогнозні видатки на фінансування Програми будівництва, реконструкції, ремонту та утримання вулиць та доріг комунальної власності Старосинявської селищної ради складатимуть 930,0 тис.грн.та будуть використані на поточний ремонт доріг комунальної власності у населених пунктах.

 

 

Інша діяльність

По галузі «Інша діяльність» за рахунок коштів селищного бюджету по загальному фонду у 2022-2024 роках будуть утримуватися місцеві пожежні команди .

Прогнозні показники на утримання МПК плануються на 2022 рік в сумі 1167,9 тис. грн., на 2023 рік – 1268,1 тис.грн, на 2024 рік – 1345,8 тис.грн.

За рахунок коштів фонду охорони навколишнього природного середовища у 2022-2024 роках планується здійснювати фінансування природоохоронних заходів за напрямом охорона та раціональне використання природних ресурсів.

Загальний обсяг видатків спеціального фонду бюджету на ці цілі складає на

2022 рік – 57,0 тис. грн, на 2023 рік –60,4 тис. грн., на 2024 рік – 63,7 тис.грн.

 

Граничні показники видатків Старосинявської селищної територіальної громади та надання кредитів з бюджету головним розпорядникам бюджетних коштів наведено в додатку 6 до цього прогнозу.

Граничні показники видатків бюджету Старосинявської селищної територіальної громади за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування бюджету наведено в додатку 7 до цього прогнозу.

 

 

Кредитування бюджету

Надання кредитів на 2022 – 2024 роки не прогнозується.

 

VІІ. Бюджет розвитку

 

Надходження та видатки бюджету розвитку в зв’язку з їх відсутністю не прогнозуються на 2022 – 2024 роки. ( додаток 9)

Видатки на виконання інвестиційних проєктів не прогнозуються у зв’язку з відсутністю інвестиційних проєктів (додатку 10).

 

VІІІ. Взаємовідносини бюджету з іншими бюджетами

В прогнозних показниках на 2022 - 2024 роки врахований обсяг міжбюджетних трансфертів, доведений листом Міністерства фінансів України від 09.06.2021 № 05110-14- 6/18181 « Про прогнози місцевих бюджетів на 2022-2024 роки», листом Департаменту фінансів Хмельницької обласної державної адміністрації від 13.07.2021 року №02.01-10/1001 «Про обсяги міжбюджетних трансфертів на середньостроковий період» та листом Департаменту фінансів Хмельницької обласної державної адміністрації від 30.07.2021 року №02.01-10/1058 «Про обсяги міжбюджетних трансфертів на середньостроковий період».

Міжбюджетні трансферти з державного бюджету бюджету Старосинявської селищної територіальної громади складають:

на 2022 рік освітня субвенція в сумі 55479,9 тис. грн.; базова дотація – 6688,6 тис грн.;

на 2023 рік освітня субвенція в сумі 60754,1 тис грн.; базова дотація – 7892,2 тис. грн.;

на 2024 рік освітня субвенція в сумі 64910,6 тис.грн.; базова дотація - 9317,3 тис. грн.

Міжбюджетні трансферти з обласного бюджету складають:

на 2022 рік дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету в сумі 1312,2 тис. грн.; субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції – 920,5 тис грн.;

на 2023 рік дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету в сумі 1312,2 тис. грн.; субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції – 1008,0 тис грн.;

на 2024 рік дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету в сумі 1312,2 тис. грн.; субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції – 1075,6 тис грн.;

 

ІХ. Інші положення та показники прогнозу бюджету

 

 

В прогнозі бюджету Старосинявської селищної територіальної громади на 2022-2024 роки наявні наступні додатки:

додаток 1 «Загальні показники бюджету»;

додаток 2 «Показники доходів бюджету»;

додаток 3 «Показники фінансування бюджету»; додаток 4 «Показники місцевого боргу»;

додаток 5 «Показники гарантованого Автономною Респуб