Старосинявська громада
Старосинявський район, Хмельницька область

***************** Конкурси *******************

Старосинявська селищна рада оголошує

конкурс на зайняття вакантних посад:

1. Головного спеціаліста – системного адміністратора апарату  Старосинявської селищної ради    

Для участі в конкурсі запрошуються особи, які мають вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем  спеціаліста або магістра та стаж роботи за фахом не менше трьох   років  (стаж державної служби або в органах місцевого самоврядування) або не менше 4  роки стажу в інших сферах на керівних посадах.
 
Для участі у конкурсі  подаються такі документи:

  • заява про участь у конкурсі;
  • особова картка П-2ДС з додатками;
  • копія документу, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
  • копія диплома (з додатками);
  • копія трудової книжки, завірена за місцем роботи;
  • копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків;
  • декларація про доходи за попередній рік;
  • дві фотокартки розміром 4х6.

Конкурсною комісією проводиться екзамен.

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці, переліку питань для перевірки знання законодавства з урахуванням специфіки  функціональних повноважень, тощо надається за адресою смт. Стара Синява вул. Івана Франка, 8 з 08.00 до 15.00.

Керуючись Законом України «Про внесення змін до  Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» щодо особливостей державної реєстрації органів місцевого самоврядування як юридичних осіб» документи приймаються до  06  жовтня  2017 року.
   
                                                                                                                                      Конкурсна комісія.

2.  Начальника    відділу   земельних відносин   виконавчого комітету  Старосинявської селищної ради.

Для участі в конкурсі запрошуються особи, які мають вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем  спеціаліста або магістра та стаж роботи за фахом не менше трьох   років  (стаж державної служби або в органах місцевого самоврядування) або не менше 4  роки стажу в інших сферах на керівних посадах.

 

Для участі у конкурсі  подаються такі документи:

  • заява про участь у конкурсі;
  • особова картка П-2ДС з додатками;
  • копія документу, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
  • копія диплома (з додатками);
  • копія трудової книжки, завірена за місцем роботи;
  • копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків;
  • декларація про доходи за попередній рік;
  • дві фотокартки розміром 4х6.

Конкурсною комісією проводиться екзамен.

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці, переліку питань для перевірки знання законодавства з урахуванням специфіки  функціональних повноважень, тощо надається за адресою смт. Стара Синява вул. Івана Франка, 8 з 08.00 до 15.00.

Керуючись Законом України «Про внесення змін до  Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» щодо особливостей державної реєстрації органів місцевого самоврядування як юридичних осіб» документи приймаються до

   

21 серпня 2017 року за адресою: смт. Стара Синява, вул. Івана Франка, 8, довідки

 

Конкурсна комісія.

 

«Оголошення про конкурс на заміщення вакантної посади директора
комунального підприємства «Аеропорт Хмельницький»
Хмельницька обласна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора
комунального підприємства «Аеропорт Хмельницький»
Кваліфікаційні вимоги до кандидатів:
-громадянство України, вільне володіння державною мовою;
-вища освіта за ступенем спеціаліста або магістра;
-загальний стаж роботи не менш ніж 5 років, стаж роботи на керівних посадах або керівних посадах нижчого рівня - не менше ніж 1 рік.
Документи кандидатів приймаються у строк до 11 вересня 2017 року включно у робочі дні з 9.00. до 18.00. години за адресою м. Хмельницький, майдан Незалежності, 2, каб.241.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, особисто подають:
-заяву про участь у конкурсі;
-особовий листок з обліку кадрів з фотокарткою та автобіографією (в автобіографії додатково можуть вказуватись досягнення, здобутки, напрацювання кандидатів у відповідній галузі);
-копії документів про освіту;
-довідку про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду, яка видається відповідно до Порядку проведення обов’язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2000 року №1465;
-довідку про наявність або відсутність судимостей;
-інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення;
-копії паспорта та ідентифікаційного коду;
-письмову згоду на обробку персональних даних;
-копію трудової книжки.


Копії документів, які подаються претендентом (крім копії паспорта), можуть бути засвідчені за місцем роботи претендента, в обласній раді або нотаріально.
Кандидати на посаду керівника можуть подавати свої пропозиції щодо подальшої господарської та/або фінансово-економічної діяльності підприємства у довільній формі (бізнес-план, програма діяльності тощо), а також додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня тощо.
Звертаємо увагу, що термін отримання довідки про наявність або відсутність судимостей становить 20 робочих днів.
Довідкова інформація за телефоном: (0382) 65-62-32».

«Оголошення про конкурс на заміщення вакантної посади директора

комунального закладу «Центр організаційно-господарського забезпечення

закладів освіти»

Хмельницька обласна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора комунального закладу «Центр організаційно-господарського забезпечення закладів освіти»

Кваліфікаційні вимоги до кандидатів:

-громадянство України, вільне володіння державною мовою;

-вища освіта за ступенем спеціаліста або магістра;

-загальний стаж роботи не менш ніж 3 роки, стаж роботи на керівних посадах або керівних посадах нижчого рівня - не менше ніж 1 рік.

Документи кандидатів приймаються у строк до 14 вересня 2017 року включно у робочі дні з 9.00. до 18.00. години за адресою м. Хмельницький, майдан Незалежності, 2, каб.241.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, особисто подають:

-заяву про участь у конкурсі;

-особовий листок з обліку кадрів з фотокарткою та автобіографією (в

автобіографії додатково можуть вказуватись досягнення, здобутки, напрацювання кандидатів у відповідній галузі);

-копії документів про освіту;

-довідку про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду, яка видається відповідно до Порядку проведення обов’язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2000 року №1465;

-довідку про наявність або відсутність судимостей;

-інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення;

-копії паспорта та ідентифікаційного коду;

-письмову згоду на обробку персональних даних;

-копію трудової книжки;

Копії документів, які подаються претендентом (крім копії паспорта), можуть бути засвідчені за місцем роботи претендента, в обласній раді або нотаріально.

Кандидати на посаду керівника можуть подавати свої пропозиції щодо подальшої господарської та/або фінансово-економічної діяльності підприємства (закладу) у довільній формі (бізнес-план, програма діяльності тощо), а також додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня тощо.

Звертаємо увагу, що термін отримання довідки про наявність або відсутність судимостей становить 20 робочих днів.

Довідкова інформація за телефоном: (0382) 65-62-32».